نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

کریس همسورث خواستار فیلم‌های بیشتری از شخصیت ثور پس از فیلم Avengers 4 است

کریس همسورث در مصاحبه جدید خود در مورد آینده شخصیت ثور پس از فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) صحبت کرده است.

حدود هفت سال است که کریس همسورث نقش شخصیت ثور را بر عهده دارد و تا به امروز در پنج فیلم دنیای سینمایی مارول حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. شخصیت ثور قرار است در دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام‌جویان) نیز حضور داشته باشد و انتظار می‌رود که پس از انتشار این دو فیلم، ماجراجویی این شخصیت در این دنیای سینمایی به پایان برسد. مانند رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، مارک روفالو و جرمی رنر، قرارداد همسورث نیز با مارول در فیلم Avengers 4 به پایان خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که سرنوشت این شخصیت‌ها در مبارزه با تانوس چگونه خواهد بود.

Thor: Ragnarok

با این حال، با توجه به موفقیت تجاری فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و اینکه این فیلم توانسته نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند، بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که کمی زود است که شخصیت ثور در دنیای سینمایی مارول بازنشسته شود و همسورث نیز می‌تواند قرارداد جدیدی را با مارول استودیو برای فیلم‌های بیشتری امضا کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که همسورث نیز علاقه دارد تا حضور بیشتری را در دنیای سینمایی مارول داشته باشد. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم ۱۲ نیرومند (12Strong)، همسورث مصاحبه‌ای را با وب‌سایت IGN انجام داده و گفته است که عجله‌ای برای کنار گذاشتن بازی در نقش ثور ندارد و اگر مارول بخواهد او حاضر است که در فیلم‌های بیشتری نیز این نقش را بازی کند. همسورث گفت:

تنها دو روز است که کار من رسما در فیلم Avengers 4 به پایان رسیده و قرارداد فعلی من با مارول در حال حاضر به پایان رسیده است. دو یا سه فیلم قبلی خودم را دوست داشتم و یکی دوتای دیگر خوب بود و از آن لذت بردم، اما من احساس کردم که کمی محدود شده‌ام و پس از آخرین تجربه‌ام با تایکا وایتیتی (کارگردان فیلم Thor: Ragnarok) و دو فیلم آخر Avengers، احساس کردم که این شخصیت چند بار تغییر کرده است. حتی در این دو فیلم (Avengers)، او دوباره تکامل پیدا می‌کند و شما این فرصت را اغلب در یک مجموعه پیدا نمی‌کنید. بنابراین من قطعا احساس می‌کنم که حس هیجان و شور و شوق تازه‌ای را پیدا کرده‌ام و فکر می‌کنم که این احساس بیشتر از همیشه در من وجود دارد.

Thor

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. همسورث در ادامه اشاره کرد:

در حال حاضر همه چیز در مورد فیلم Avengers است و این فیلم در مورد آن داستان و آن شخصیت‌ها است. تمرکز این فیلم روی همه شخصیت‌ها است و کاملا صادقانه می‌گویم من در مورد چیزی فراتر از آن صحبت نکرده‌ام.

با این حال، این موضوع بدان معنا نیست که او به آینده شخصیت ثور در دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم فکر نکرده باشد. همسورث در ادامه گفت:

اگر این فرصت را داشته باشم که دوباره این کار را انجام دهم، فکر می‌کنم که آن را دوست داشته باشم. من همچنین فکر می‌کنم که در حال حاضر یک اشتیاق یا طیف گسترده‌ای از مکان‌هایی که او می‌تواند برود یا کار‌هایی که می‌تواند انجام دهد، وجود دارد که این فقط به‌خاطر این است که ما به نوعی کمی قالب شخصیت فعلی او را شکسته‌ایم.

Avengers: Infinity War

ماه گذشته، سرانجام مارول اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد و اولین تریلر این فیلم با استقبال گسترده طرفداران روبه‌رو شد. در این تریلر شاهد حضور شخصیت ثور نیز بودیم. فیلم 12Strong برای اکران در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۹ دی ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده