نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp به پایان رسید

پس از سه ماه فیلمبرداری، مارول (Marvel) تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp به پایان رسیده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) از ماه مرداد امسال آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی مارول استودیو (Marvel Studios) از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار خبر داده است. پیتون رید، کارگردان دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تایید و اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم پس از سه ماه فیلمبرداری به پایان رسیده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp در استودیو پاین وود آتلانتا و شهر سان فرانسیسکو انجام شده است و انتظار می‌رود که اوایل سال ۲۰۱۸ بخش‌هایی از این فیلم نیز دوباره فیلمبرداری شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Ant-Man and the Wasp در دسترس نیست و ممکن است به این خاطر باشد که اتفاقات این فیلم ارتباط مستقیمی با اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) داشته باشد. با این حال، انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی و احتمالا اولین تریلر از فیلم Ant-Man and the Wasp باشیم. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده و کار نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است.

Ant-Man and the Wasp

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی (همسر سابق اسکات لنگ) و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی (دختر اسکات لنگ)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده