نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

تصاویر جدید Ace Combat 7: Skies Unknown هواپیماهای جنگنده بازی را نمایش می‌دهند

کمپانی باندای نامکو دو تصویر جدید از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر کرد که هواپیماهای جنگنده بازی را در دو حالت خاص به نمایش درمی‌آورد.

کمپانی باندای نامکو از آبان‌ماه امسال در خصوص بازی Ace Combat 7: Skies Unknown  بسیار ساکت بوده است و هیچ اطلاعات جدیدی از این بازی اکشن هوایی منتشر نکرده است. اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی، باندای نامکو به سکوت خود پایان داده و به مناسبت تعطیلات سال نو دو تصویر جدید از بازی منتشر ساخته است که جنگنده‌های بازی را به نمایش درمی‌آورد.

کمپانی باندای نامکو وب‌سایت رسمی بازی و حساب توییتر خود را با انتشار دو تصویر تماشایی از بازی بروزرسانی کرد. یکی از این تصاویر جنگنده‌ی Su-30 را کنار غروب آفتاب به نمایش در می‌آورد و تصویر دیگر سه جنگنده‌ی F-22، F-18 و F-16 را با یک افکت استار تریال با مقیاس بالا نشان می‌دهد که واقعا دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد. این تصاویر همچنین باعث تعجب هواداران شده است زیرا به نظر می‌رسد که آنها از گیم‌پلی بازی گرفته شده‌اند و بر این اساس شاهد یک حالت Photo Mode در این بازی خواهیم بود. البته این تنها یک حدس ساده است و باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی باندای نامکو باشیم.

کمپانی باندای نامکو پیش از این در آبان‌ماه یک تریلر گیم‌پلی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown روی پلی‌ استیشن VR منتشر ساخت. همچنین در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۷ نیز شاهد تریلری از بازی بودیم که مبارزات هوایی آن را به نمایش درمی‌آورد. در شهریورماه امسال هم کازوتوکی کونو، تهیه‌کننده بازی اعلام کرد که نینتندو سوییچ کنسول بسیار جذابی است، ولی متاسفانه قدرت کافی برای اجرای بازی را ندارد؛ چرا که در Ace Combat 7 از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده شده که اجرای بازی روی سوییچ را سخت می‌کند.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Ace Combat 7: Skies Unknown

Ace Combat 7: Skies Unknown


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده