نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

جی جی آبرامز سریال جدیدی را خواهد ساخت

جی جی آبرامز پروژه ساخت سریال جدیدی را بر عهده گرفته و اخیرا اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این سریال بدون نام منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جی جی آبرامز در حال ساخت سریال تلویزیونی جدیدی است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آبرامز در حال نوشتن فیلمنامه یک سریال جدید است. در حال حاضر نیز در حال مذاکره با شبکه‌های مختلف برای فروش حق پخش آن است. به نظر می‌رسد که اتفاقات این سریال درام و علمی‌تخیلی قرار است در فضا جریان داشته باشد و تمرکز آن روی یک خانواده است که با یک اتفاق هولناک روبه‌رو شده و در حال تلاش و مبارزه هستند تا از این تراژدی به یک بعد و زندگی جدید دست پیدا کنند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت هالیوود ریپورتر از این سریال منتشر کرده:

منابع نزدیک به سریال آبرامز می‌گویند که این سریال در مورد یک خانواده است که این خانواده از یک مادر دانشمند، به‌همراه شوهر و دخترش تشکیل شده است که همه آن‌ها در یک تصادف هولناک ماشین حضور داشتند. پس از این حادثه، مادر خانواده در کما به سر می‌برد و دخترش از طریق آزمایشگاه او در زیرزمین خانه‌اش، شروع به کار می‌کند و با استفاده از فناوری حمل و نقل بادی به سرزمین دیگری سفر می‌کند که در آن یک جنگ جهانی علیه یک نیرو سرکوبگر در جریان است. در ادامه پدر این دختر نیز در این ماجراجویی او را همراهی می‌کند.

JJ Abrams

اگر این سریال که در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، ساخته شود، اولین سریالی خواهد که پس از سریال Fringe (فرینج) که در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ از شبکه فاکس به‌روی آنتن رفت، آبرامز ساخت آن را بر عهده خواهد داشت و این به معنای بازگشت او به دنیای تلویزیون است. آبرامز یکی از مشهورترین سریال‌‌سازهای چند دهه اخیر تلویزیون بوده که ساخت سریال‌هایی چون فلیسیتی (Felicity)، آلیاس (Alias) و لاست (Lost) را بر عهده داشته است. در حال حاضر آبرامز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Westworld (وست ورلد) برای شبکه HBO و سریال Castle Rock (کسل راک) برای شبکه هولو حضور دارد و به ساخت این سریال‌ها کمک می‌کند.

این وب‌سایت در ادامه اضافه کرد که آبرامز حق پخش این سریال تلویزیونی را به شبکه‌های مختلف کابلی و استریم از جمله HBO و اپل پیشنهاد کرده است، اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از این شبکه‌ها در نهایت حق پخش این سریال را دریافت خواهند کرد. با این حال، این سریال در حال حاضر روزهای اولیه ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. بنابراین، هنوز مشخص نیست که این سریال در چه تاریخی پخش خواهد شد یا اینکه چه کسانی قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازند. فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹)، فیلم بعدی آبرامز خواهد بود که به‌ کارگردانی و نویسندگی او، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده