// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

حضور احتمالی جودی گریر در فیلم Halloween

جودی گریر برای بازی در نقش دختر شخصیت لوری استرود در فیلم هالووین (Halloween) با تهیه کنندگان این اثر وارد مذاکره شده است.

حدود دو هفته پس از اعلام بازگشت جیمی لی کرتیس برای ایفای نقش لوری استرود در فیلم جدیدی از مجموعه‌ی هالووین (Halloween)، حالا تهیه کنندگان با جودی گریر برای بازی در نقش دختر این شخصیت به نام کارن استرود وارد مذاکره شده‌اند. با اینکه تا به امروز فیلم‌های متعددی تحت عنوان هالووین و با موضوعاتی مشابه ساخته شده است، اما ماجراهای این داستان در ادامه‌ی دو قسمت اول این مجموعه رخ خواهد داد که در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۱ به ترتیب به کارگردانی جان کارپنتر و ریک روزنتال به نمایش درآمدند.

دیوید گوردون گرین که وی را بیشتر با ساخت کمدی‌هایی نظیر والاحضرت (Your Highness) و همچنین آثار مستقلی همچون جورج واشنگتون (George Washington) و شاهزاده آوالانش (Prince Avalanche) به خاطر داریم٬ در کنار کارگردانی این فیلم، فیلمنامه‌ی آن را نیز با کمک دوست قدیمی‌اش، دنی مک‌براید نگارش خواهد کرد. مک‌براید در مصاحبه‌ی اخیر خود با محوریت قسمت جدید هالووین، درباره‌ این کار توصیح می‌دهد:

قرار است حسابی از این فیلم لذت ببریم. ما تمام قسمت‌های مختلف هالووین را تماشا کردیم و مطالعات زیادی را درباره‌ی آن صورت دادیم. با این وجود هالووین اصلی، تنها فیلمی بود که دوستش داشتیم. یک چیز ترسناکی در سادگی این فیلم وجود دارد. ما دریافتیم که هر چه مجموعه‌ی هالووین رو به جلو می‌رود، شخصیت مایکل مایرز به چیزی همچون فرانکشتاین تبدیل می‌شود و در این میان، هر چه که این شخصیت فنا ناپذیرتر می‌‌شود از ترس و وحشت فیلم نیز بیشتر کاسته می‌شود. بنابراین من و دیوید تصمیم گرفتیم که ضمن از بین بردن این تصور که مایرز آسیب پذیر نیست، او را دوباره به دنیای واقعی برگردانیم که به نظرم این کار باعث ترسناک‌تر شدن فیلم نیز خواهد شد.

Halloween

جان کارپنتر، یکی از سلاطین سینمای وحشت که خالق اصلی فیلم هالووین نیز به حساب می‌آید، در فیلم جدید این مجموعه، به عنوان تهیه کننده‌ی اجرایی و همینطور مشاور پروژه به فعالیت خواهد پرداخت. او که از فیلمنامه‌ی گوردون گرین و مک‌براید حسابی خوشش آمده، حتی حاضر است که موسیقی متن فیلم را نیز خودش شخصا بسازد. کارپنتر ۶۹ ساله که در کنار کارگردانی و نویسندگی، در موسیقی نیز ید طولانی دارد، ساخت موسیقی متن اکثر فیلم‌هایش را نیز خودش بر عهده می‌گیرد که این موسیقی، نقش به‌سزایی را در ترسناک‌تر جلوه کردن آثار وی ایفا می‌کند.

گریر که این روزها به همراه بازیگران دیگری همچون میشل فایفر، اوانجلین لیلی و پل راد سر تصویربرداری فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) به کارگردانی پیتون رید حضور دارد، یکی از پرکارترین بازیگران سال‌های اخیر دنیای سینما و تلویزیون به حساب می‌آید. او که در سال جاری فیلم‌های متعددی از جمله جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) به کارگردانی مت ریوز و ویلسون (Wilson) به کارگردانی کریگ جانسون را بر پرده‌ی سینماها داشت، به تازگی بازی در فیلم کجا رفته بودی برنادت (Where'd You Go, Bernadette) به کارگردانی ریچارد لینکلیتر را به پایان رسانده است. او همچنین فیلم‌های پاترزویل (Pottersville) به کارگردانی سث هنریکسون و همینطور قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس (The 15:17 to Paris) به کارگردانی کلینت ایستوود را در مراحل پس از تولید دارد. گریر در سریال آرچر (Archer) نیز یکی از صداپیشه گان اصلی کار به حساب می‌آید که این مجموعه از سال ۲۰۰۹ از شبکه‌ی FX در حال پخش است.

Halloween

فیلم Halloween در تاریخ نوزدهم اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷)٬ هم‌زمان با شب هالووین و همینطور چهلمین سالگرد ساخت فیلم اصلی این مجموعه، توسط یونیورسال پیکچرز به نمایش عمومی درخواهد آمد.


منبع MovieWeb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده