نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تصاویر جدیدی از بازی God of War منتشر شد

شرکت سونی، در پاداش حل معمای منتشر شده‌اش از بازی God of War، اقدام به انتشار تصاویر هنری بیشتری از این بازی کرده است. 

شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت و استودیو سانتا مونیکا اخیرا اقدام به ارسال معماهایی کرده بودند تا طرفداران این مجموعه بازی را به چالش بکشند. برای حل این معماها، باید جمله‌های کوتاهی که به زبان Elder Futhark با الفبای رونی که در بازی جدید مجموعه God of War استفاده شده است، ترجمه کنید. 

به عنوان مثال، یکی از این توئیت‌ها را مشاهده می‌کنید:

آیا می‌توانید این معمای نهایی را حل کنید؟ الفبای باستانی را کشف کنید تا صفحات گمشده‌ی ادای منثور (Prose Edda) فاش شود. 

ترجمه‌ی صحیح این جمله، استخوان‌های فرسوده زمان (Time’s Gnawed Bones) بوده است. حل این معما، باعث شد تا شرکت توسعه دهنده‌ی این بازی، به عنوان پاداش، چند تصویر هنری از بازی God of War منتشر کند که در زیر مشاهده خواهید کرد. 

این تصاویر هنری، در واقع به عنوان بخشی از صفحات گمشده (The Lost Pages) در سایت رسمی بازی هستند و بار دیگر، بازی با نام فایل‌ها باعث شد تا تصاویر بیشتری از این بازی منتشر شود. این بار، موضوع تصاویر انتشار یافته، خرابه‌های میدگارد (Midgard Ruins) است. در ضمن، در تصویر اول، می‌توانیم واژه‌ی Framar را مشاهده کنیم که در نورس قدیم، به معنی «جلو» است.  

God of War Midgard Ruins

God of War Midgard Ruins

God of War Midgard Ruins

God of War Midgard Ruins

God of War Midgard Ruins

پیش از این هم تصاویر هنری دیگری از بازی خدای جنگ منتشر شده بود. همچنین، اخیرا یکی از مدیران سونی گفته بود که این بازی طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد. علاوه بر این، تریلر گیم پلی بازی God of War که در نمایشگاه E3 2017 منتشر شده بود را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید بررسی و تحلیل این تریلر را در زومجی بخوانید. 

سونی وعده داده است که این بازی در اوایل سال آینده‌ی میلادی، به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده