نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر بازی Wolfenstein II: The New Colossus با محوریت کاراکتری جدید

کمپانی بتسدا تریلری جدید از بازی Wolfenstein II: The New Colossus با محوریت شخصیت‌های این بازی منتشر کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، به‌تازگی کمپانی بتسدا سافت ورکس (Bethesda Softworks) به همراه استودیو ماشین گیمز (Machine Games) ویدیویی کوتاه از بازی شوتر اول-شخص بسیار مورد انتظار خود یعنی بازی Wolfenstein II: The New Colossus منتشر کرده‌اند. در این ویدیوی کوتاه پنجاه ثانیه‌ای، با یکی از شخصیت‌های جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus به نام هورتون بون آشنا می‌شویم. بون رهبر یکی از گروه‌های مقاوت ضد نازی در نیواورلئان است که اگرچه مخالف نازی‌ها است، اما عقاید ضدسرمایه‌داری نیز دارد. در کات‌سینی که در این ویدیوی جدید به نمایش درآمده، هورتون بون را در حال صحبت با شخصیت اصلی بازی یعنی بلازکوویچ می‌بینیم. 

علاوه بر انتشار این ویدیوی کوتاه، کمپانی بتسدا وعده انتشار ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Wolfenstein II: The New Colossus را در امروز داده است. چندی پیش نیز این کمپانی با انتشار تریلری، محیط بازی را به نمایش گذاشته و نیز در تریلری دیگر به معرفی سلاح‌های موجود در این بازی پرداخته بود. 

بازی Wolfenstein II: The New Colossus تنها یک ماه دیگر و در تاریخ ۵ آبان‌ماه (۲۷ اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر و بعدتر در سال ۲۰۱۸ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید این ویدیوی جدید را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده