نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

تریلر جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus با محوریت سلاح ها

تریلر جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus استفاده همزمان از دو سلاح را به همراه تفسیر توسعه‌دهندگان بازی به نمایش می‌گذارد.

ماه مهر با انتشار بازی Wolfenstein II: The New Colossus جذابیت بیشتری خواهد داشت. حالا در جدیدترین اخبار بازی و به فاصله‌ی دو ماه تا عرضه‌ی رسمی این بازی، کمپانی بتسدا یک تریلر جدید منتشر کرده است که به‌کارگیری دو سلاح به‌طور همزمان را به همراه تفسیر توسعه‌دهندگان بازی به نمایش می‌گذارد.

مدتی پیش جرک گاستافسون، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و جنز متیز، مدیر نوآوری کمپانی ماشین گیمز در مراسم شرکت بتسدا در E3 حضور داشتند تا در این‌باره صحبت کنند که چرا نازی‌ها دشمنان نهایی هستند و چگونه کاربران می‌توانند آن‌ها را به طور بی‌رحمانه‌ای شکست دهند. به گفته‌ی گاستافسون، نازی‌ها نمادی از شر و هیولاهایی هستند که آن‌ها را تبدیل به یک دشمن تمام عیار می‌کند. نازی‌های Wolfenstein بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعی هستند و برای ایجاد تهدید‌های خطرناک‌تر و ترسناک‌تر طراحی شده‌اند. برای شکست دادن آن‌ها، شما نیاز دارید که یک زرادخانه‌ی قدرتمند در اختیار داشته باشید که قابل سوار شدن نیز باشد. به عنوان مثال Panzerhund آتش‌افکن، یکی از آن‌ها است که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

Wolfenstein Panzerhund

علاوه بر Panzerhund، سیستم به‌کارگیری همزمان سلاح‌ها هم بهبود یافته است. توسعه‌دهندگان این بازی عاشق سلاح‌های سنگین هستند و قدرت مبارزه‌ی ولفنشتاین را با استفاده همزمان سلاح‌ها افزایش داده‌اند. با توجه به کنترل بازیکن بر بازی و آزادی عمل در حین مبارزه، کاربران می‌توانند هر ترکیبی از سلاح‌ها را به صورت دوگانه در اختیار بگیرند. اگر می‌خواهید به صورت مخفیانه بازی کنید تا دشمنان شما را نبینند، می‌توانید روی سلاح اصلی خود از صداخفه‌کن استفاده کنید یا می‌توانید به دشمنانتان هجوم ببرید و یک به یک آن‌ها را نابود کنید. 

در این نسخه از بازی، یک تبر به عنوان سلاح سرد، جایگزین چاقوی بازی Wolfenstein: The New Order شده است. یک دلیل منطقی برای این تغییر وجود دارد؛ چرا که تبر به نسبت چاقو، سلاح قدرتمند‌تری است و می‌تواند حریفان بزرگ‌تری را از پا در بیاورد. از آنجایی که تبر یک ابزار معمول و رایج در زیردریایی‌ها و فروشگاه‌ها است، شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را در جهان Wolfenstein II پیدا کنید. 

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. 

در زیر تریلر جدید این بازی را مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده