// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر بازی Wolfenstein II: The New Colossus با محوریت محیط های بازی منتشر شد

در ویدیو جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus دو محیط جدید بازی و تفاوت‌هایشان به نمایش گذاشته می‌شود.

تا عرضه شدن بازی Wolfenstein II: The New Colossus، کمتر از دو ماه دیگر زمان باقی‌مانده و همگی دوست داریم بار دیگر کنترل شخصیت بی‌جی بلازکوویچ را در دست گرفته و نازی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببریم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی از بازی Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شده که در جریان آن سازنده‌های بازی در مورد دو محیط جدید و داستان بازی صحبت می‌کنند. داستان این نسخه در یک خط زمانی متفاوت نسبت به واقعیت رخ می‌دهد. حال پس از وقایع نسخه اول، نازی‌ها در جنگ جهانی دوم پیروز شده و کنترل آمریکا را به دست گرفته‌اند. از این‌رو شما وظیفه دارید در نقش قهرمان نسخه اول جدای از آزادسازی آمریکا، دنیا را نیز نجات دهید.

در ویدیو منتشر شده شاهد به تصویر کشیده شدن تو محیط نیواورلینز و راسول هستیم. تیم سازنده در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که طراحی‌های این دو شهر، با یکدیگر تفاوت داشته و همین تفاوت باعث شده تا گیم‌پلی و سیستم مبارزات شما نیز با تغییراتی روبرو شود. برای مثال شهر راسول یک شهر کارآمد و متمدن است در صورتی که نیواورلینز با دیوارهای بلند احاطه شده و تنها راه زنده ماندن ساکنان این شهر، جنگیدن است.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در زومجی تماشا کنید. بازی تیراندازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ پنج آبان ماه (۲۷ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده