نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

تصاویری جدید از حالت زامبی بازی Call of Duty WWII منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از حالت زامبی بازی Call of Duty WWII توسط سازندگان این بازی منتشر شده است.

همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Call of Duty: WWII نیز مانند نسخه‌های قبلی این بازی دارای یک حالت زامبی خواهد بود. حالا طبق آخرین اخبار بازی، به تازگی گلن اسکافیلد، رئیس استودیو اسلج همر (Sledgehammer) تصاویری جدید از حالت زامبی بازی Call of Duty: WW2 را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است.

گلن اسکافیلد پیش از این اعلام کرده بود که حالت زامبی بازی در محیطی تاریک و ترسناک جریان خواهد داشت و تیم سازنده سعی کرده با این کار، تجربه ترسناکی را برای بازیکنان فراهم کند. حالا در جدیدترین تصاویری که گلن اسکافیلد در حساب توییتر خود منتشر کرده، دشمنانی که در حالت زامبی بازی انتظار شما را خواهند کشید، به‌چشم می‌خورند.

COD WWII Zombie Mode

COD WWII Zombie Mode

COD WWII Zombie Mode

همین چندی پیش بود که استودیو اسلج‌همر با انتشار تریلری اطلاعاتی از داستان بخش زامبی این بازی منتشر کرد و نیز در ادامه با انتشار چندین تریلر دیگر از این بازی، اطلاعات بیش‌تری از کاراکترهای بازی، مانند شخصیت روسو، رهبر مقاومت فرانسه و نیز یکی از اعضای سرویس مخفی بریتانیا یعنی سرگرد آرتور کرولی را ارائه کرد.

با وجود این، بازهم به نظر می‌رسد کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر و استودیو اسلج‌همر، توسعه‌دهنده بازی، علاقه چندانی به انتشار اطلاعات از حالت زامبی بازی ندارند و کمی در این کار خساست به خرج می‌دهند. در جریان نمایشگاه کامیک کان 2017 بود که اعضای این کمپانی اولین تریلر از حالت زامبی بازی را منتشر کردند.

نسخه بتای بازی Call of Duty: WWII همین هفته برای کامپیوتر منتشر خواهد شد؛ هرچند برای انتشار نسخه کامل این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر باید تا تاریخ ۱۲ آبان‌ماه (سوم نوامبر) صبر کنیم.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده