نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷

اولین تریلر رسمی سریال The Punisher منتشر شد

مارول و نت فلیکس سرانجام اولین تریلر رسمی سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) را منتشر کردند.

ماه گذشته، سریال The Defenders (دیفندرز) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. در پایان قسمت پایانی این سریال، تیزر تریلر کوتاه سریال The Punisher نشان داده شد. چند روز پیش نیز تیزر کوتاه دیگری از این سریال منتشر شده بود. حال مارول و نت‌فلیکس اولین تریلر رسمی سریال The Punisher را منتشر کرده‌اند. در این تریلر شاهد بازگشت فرانک کسل، ملقب به پانیشر با بازی جان برنتال، هستیم که برای اولین بار در فصل دوم سریال Daredevil (دردویل) معرفی شده بود. در این تریلر صحنه مرگ خانواده فرانک کسل نشان داده می‌شود و در ادامه شاهد تلاش پانیشر برای گرفتن انتقام مرگ زن و فرزندانش هستیم.

در این تریلر بیشتر شخصیت‌های سریال The Punisher برای لحظاتی حضور دارند، اما تمرکز بیشتر آن روی شخصیت پانیشر و انتقامش است. این تریلر نشان می‌دهد که این سریال فضای بسیار خشن و تاریک‌تری نسبت به دیگر محصولات مارول و نت‌فلیکس دارد، اما در پایان خبری از تاریخ انتشار سریال The Punisher نیست. با این حال، طرفداران این سریال می‌توانند از استفاده هوشمندانه آهنگ One، اثر گروه متالیکا در طول پخش تریلر لذت ببرند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنتال چهارمین بازیگری است که نقش پانیشر را در دنیای سینما و تلویزیون بازی می‌کند. پیش از این دولف لاندگرن، توماس جین و ری استیونسون نقش پانیشر را بر عهده داشته‌اند. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. این سریال قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده