نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین تیزر تریلر سریال The Punisher

مارول و شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) را منتشر کردند.

سرانجام شب گذشته، سریال The Defenders (دیفندرز) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست، چهار ابرقهرمان اصلی این سریال هستند و باید با همکاری یکدیگر با شخصیت شرور و منفی الکساندرا با بازی سیگورنی ویور در این سریال مبارزه و او را متوقف کنند. در پایان قسمت پایانی این سریال تیزر تریلر کوتاهی از سریال The Punisher نشان داده شد و برای اولین‌بار تصاویر کوتاهی از این سریال بسیار مورد انتظار مشاهده کردیم. هرچند در این تیزر تریلر کوتاه که زمانش حدود یک دقیقه بوده است، تصاویر زیادی از این سریال نمایش داده نشد، اما در این تیزر تریلر شاهد فضای تاریک، خونین و خشونت آمیز سریال بودیم که طرفداران از سریال The Punisher انتظار دارند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

هنوز تاریخی رسمی برای انتشار سریال The Punisher اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این سریال پس از سریال The Defenders از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. خرداد امسال، درولا والش یکی از کارگردان‌های فصل اول این سریال، در یک مصاحبه اعلام کرد که سریال The Punisher در نوامبر امسال منتشر خواهد شد. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال انتظار می‌رفت که اولین تریلر رسمی این سریال همراه با تاریخ انتشار آن منتشر شود، اما مارول و نت‌فلیکس تنها یک پوستر از این سریال را به صورت رسمی منتشر کردند. با این حال، ویدیوی کوتاهی از سریال The Punisher در پنل این سریال نیز منتشر شد، اما این ویدیو به‌صورت آنلاین تا به امروز منتشر نشده است.

سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت این سریال بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین و  دبورا آن ول در نقش کارن پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده