نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

تیزر تریلر جدیدی از سریال The Punisher منتشر شد

مارول و نت فلیکس به تازگی تیزر تریلر جدیدی از سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) را منتشر کرده‌اند.

شما قطعا دوست ندارید که با پانیشر بازی قایم‌موشک را انجام بدهید. بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس تیزر تریلر جدیدی را از سریال The Punisher منتشر کرده‌اند که در آن شخصیت فرانک کسل ملقب به پانیشر، در جنگل پنهان شده و در حال غافلگیر کردن گروهی از سربازان است. در این ویدیو، پانیشر به شکل بی‌رحمانه‌ای این سربازان را از پای در می‌آورد و در پایان به یک دوربین نگاه و شروع به تهدید یک نفر که احتمالا شخصیت شرور و منفی اصلی این سریال است، می‌کند. سریال The Punisher هنوز تاریخی برای انتشار ندارد، اما پیش بینی می‌شود که در ماه نوامبر امسال (آبان-آذر) از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. شما در ادامه می‌تواندید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

هفته گذشته نیز تیزر، تصاویر و پوستر جدیدی از سریال The Punisher منتشر شده بود. در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون فرانک کسل با بازی جان برنتال، کارن پیج با بازی دبورا آن ول، میکرو با بازی ایبون ماس-بچراک و بیلی روسو با بازی بن بارنز هستیم. ماه گذشته، سریال The Defenders (دیفندرز) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. در پایان قسمت پایانی این سریال، تیزر تریلر کوتاه سریال The Punisher نشان داده شد. انتظار می‌رود اولین تریلر رسمی این سریال همراه با تاریخ انتشار آن در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال منتشر شود. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. این سریال قرار است از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده