نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

انتشار تریلر جدید انیمیشن Coco؛ گیتارنوازی شخصیت اصلی

کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار تریلر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار کوکو (Coco) را منتشر کردند.

روز گذشته به مناسبت روز مردگان، کمپانی دیزنی و استودیو پیکسار پوستر جدیدی از انیمیشن Coco را منتشر کردند. حال این دو کمپانی سومین و جدیدترین تریلر این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کرده‌اند. در این تریلر نشان داده می‌شود که میگوئل چگونه با دانته، سگ خود پا به دنیای مردگان می‌گذارد که در آن تلاش می‌کند تا دلیل ممنوع شدن موسیقی را پیدا کند. این انیمیشن قرار است زندگی در دنیای مردگان و دنیای افراد زنده را به ما نشان دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اسفند سال گذشته، اولین تریلر و دومین تریلر انیمیشن Coco در خرداد امسال منتشر شده بود. این انیمیشن، اولین انیمیشن پیکسار از سال ۲۰۱۵ است که یک دنباله نیست و کاملا یک انیمیشن جدید و ارجینال است. انیمیشن The Good Dinosaur (دایناسور خوب)، آخرین انیمیشن پیکسار بود که یک دنباله نبوده و نقدهای نسبتا متوسطی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. این کمپانی طی دو سال گذشته انیمیشن Finding Dory (در جستجوی دوری) و انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳) را تولید و منتشر کرده است. طبق خلاصه جدید داستان انیمیشن Coco که که پیکسار آن را منتشر کرده است:

انیمیشن Coco داستان کودکی به نام میگوئل را روایت می‌کند که با وجود ممنوع بودن موسیقی در خانواده او، وی آرزو دارد که روزی مانند الگوی خود ارنستو د لا کروز تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای و مشهور شود. میگوئل در روز مردگان و در گورستان شروع به نواختن گیتاری می‌کند که متعلق به ارنستو بوده است و پس از آن به‌صورت اتفاقی همراه با سگ خود که دانته نام دارد، وارد دنیای مردگان می‌شود. در حالی که ساکنان این دنیا به دنبال او هستند، اما میگوئل تصمیم می‌گیرد که کروز را پیدا و با او صحبت کند. اگر میگوئل این دنیا را ترک نکند، برای همیشه تبدیل به اسکلت خواهد شد.

Coco

آنتونی گونزالس در نقش میگوئل، آنا افلیا مورگیا در نقش مادربزرگ ماما کوکو، رینی ویکتور در نقش مادربزرگ، جیمی کمیل در نقش پاپا، سوفیا اسپینوزا در نقش ماما، لوئیز والدز در نقش تیو برتو و لومباردو بایار در نقش ماریاچی از دنیای واقعی و زنده‌ها، بنجامین برت در نقش ارنستو د لا کروز، گائل گارسیا برنال در نقش هکتور، ادوارد جیمز آلموس در نقش چیچارون، آلانا اوباک در نقش ماما ایملدا، سلنه لونا در نقش تیا رزیتا، آلفونسو آرائو در نقش پاپا خولیو، هربرت سیگوئنزا در نقش تیو اسکار، اکتاویو سولیس در نقش ایجنت ارایول، گابریل ایگلسیاس در نقش رئیس کلرک، چیچ مارین در نقش افسر و بلانکا آراسیلی در نقش EMCEE از دنیای مردگان، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور داشته‌اند.

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) به‌روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی انیمیشن Coco بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳)، بوده و آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن The Good Dinosaur کار نوشتن فیلمنامه این فیلم انیمیشن را بر عهده داشته است. مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک خواهد کرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده