نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

انتشار پوستر جدید انیمیشن Coco

کمپانی دیزنی و استودیو پیکسار پوستر جدیدی از انیمیشن مورد انتظار کوکو (Coco) را به مناسبت روز مردگان منتشر کردند.

به مناسبت روز مردگان، کمپانی دیزنی و استودیو پیکسار پوستر جدیدی از انیمیشن Coco را منتشر کرده‌اند که در آن شخصیت‌های اصلی این انیمیشن مورد انتظار دیده می‌شوند. این پوستر از دو قسمت دنیای مردگان و دنیای افراد زنده تشکیل شده که شخصیت‌های اصلی هر بخش در آن قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود که به‌زودی تریلر جدیدی از این انیمیشن منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

New Coco poster

اسفند سال گذشته، اولین تریلر و دومین تریلر انیمیشن Coco در خرداد امسال منتشر شده بود. کارگردانی انیمیشن Coco بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳)، بوده و آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن The Good Dinosaur (دایناسور خوب) کار نوشتن فیلمنامه این فیلم انیمیشن را بر عهده داشته است. مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک خواهد کرد. طبق خلاصه داستان که پیش از این پیکسار از انیمیشن Coco منتشر کرده است:

انیمیشن Coco داستان کودکی به نام میگوئل را روایت می‌کند که با وجود ممنوع بودن موسیقی در خانواده او، وی آرزو دارد که روزی مانند الگوی خود ارنستو د لا کروز تبدیل به یک نوازنده حرفه‌ای و مشهور شود. میگوئل در نهایت تصمیم می‌گیرد که با کمک دوست دوست داشتنی و نه چندان قابل اعتماد خود به نام هکتور که یک اسکلت است، به سرزمین مردگان سفر کند تا دلیل و راز مرگ ارنستو د لا کروز را کشف کند.

آنتونی گونزالس در نقش میگوئل، آنا افلیا مورگیا در نقش مادربزرگ ماما کوکو، رینی ویکتور در نقش مادربزرگ، جیمی کمیل در نقش پاپا، سوفیا اسپینوزا در نقش ماما، لوئیز والدز در نقش تیو برتو و لومباردو بایار در نقش ماریاچی از دنیای واقعی و زنده‌ها، بنجامین برت در نقش ارنستو د لا کروز، گائل گارسیا برنال در نقش هکتور، ادوارد جیمز آلموس در نقش چیچارون، آلانا اوباک در نقش ماما ایملدا، سلنه لونا در نقش تیا رزیتا، آلفونسو آرائو در نقش پاپا خولیو، هربرت سیگوئنزا در نقش تیو اسکار، اکتاویو سولیس در نقش ایجنت ارایول، گابریل ایگلسیاس در نقش رئیس کلرک، چیچ مارین در نقش افسر و بلانکا آراسیلی در نقش EMCEE از دنیای مردگان، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور داشته‌اند.

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده