نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

اطلاعات جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد

سیمون کینبرگ در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی را از فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) به اشتراک گذاشته است.

فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) در سال ۲۰۱۶ اکران شد و با وجود اینکه بسیاری انتظار موفقیت این فیلم را داشتند، اما این فیلم در نهایت نتوانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند. بدین ترتیب پس از عدم موفقیت فیلم X-Men: Apocalypse، برایان سینگر که تجربه کارگردانی چهار قسمت از مجموعه مردان ایکس (X-Men) را بر عهده داشته است، برای ساخت فیلم بعدی این مجموعه باز نخواهد گشت و سیمون کینبرگ کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix را بر عهده خواهد داشت. پس از فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) به کارگردانی برت راتنر، این فیلم دومین اقتباس سینمایی از داستان دارک فینیکس است که انتظار می‌رود اقتباس وفادارانه‌تری نسبت به فیلم قبلی باشد.

علاوه بر کارگردانی، کینبرگ به‌همراه هاچ پارکر کار نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: Dark Phoenix را نیز بر عهده داشته است و این فیلم در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را در شهر مونترال کانادا سپری می‌کند. با این حال، اگر فکر می‌کنید که این فیلم قرار است یک اقتباس وفادارانه از داستان دارک فینیکس باشد، به نظر می‌رسد که باید آن را فراموش کنید. کینبرگ در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی را از امپراطوری Shi'ar در فیلم X-Men: Dark Phoenix به اشتراک گذاشته است. او گفت:

ما باید راهی را پیدا کنیم که بیشتر اتفاقات فیلم روی زمین جریان داشته باشد. بنابراین شاهد بخش‌های بین کهکشانی بسیار کمی در فیلم خواهیم بود.

Simon Kinberg

او همچنین اضافه کرد که همچنان بخش‌های انسانی و عاطفی فیلم‌های X-Men در فیلم X-Men: Dark Phoenix قابل مشاهده است. این خبر می‌تواند برای طرفداران این مجموعه هم خبری خوب و هم خبر بدی باشد. طرفداران امید داشتند که این فیلم، یک اقتباس کاملا وفادارانه‌ از داستان دارک فینیکس باشد، اما تمرکز بیشتر روی صحنه‌های زمینی فیلم می‌تواند به کیفیت نهایی فیلم X-Men: Dark Phoenix کمک کند. با این حال، به نظر می‌رسد که کینبرگ و فاکس قرن بیستم در نظر ندارند تا از بیشتر عناصری که باعث شد داستان دارک فینیکس به یک داستان به‌یادماندنی در دنیای مارول و دنیای کامیک تبدیل شود، در این فیلم استفاده کنند.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش لیلاندرا نرمانی، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده