نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار ۱۲ پوستر از شخصیت های فصل دوم سریال Stranger Things

شبکه نتفلیکس اخیرا ۱۲ پوستر جدید از شخصیت‌های فصل دوم سریال مورد انتظار استرنجر تینگز (Stranger Things) منتشر کرده است.

ماه گذشته در حاشیه پنل شبکه نت فلیکس در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، این شبکه دومین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر کرد. فصل دوم این سریال قرار است در هالووین امسال منتشر شود و حال، نت‌فلیکس پوسترهای جدیدی از فصل دوم این سریال مورد انتظار منتشر کرده است. این شبکه ۱۲ پوستر از ۱۲ شخصیت‌ فصل دوم سریال Stranger Things منتشر کرده که هر شخصیت با ظاهری نگران و مضطرب دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این شخصیت‌ها در حال تماشای هیولای اصلی فصل دوم این سریال هستند. شما در ادامه می‌توانید این ۱۲ پوستر را مشاهده کنید:

 Stranger Things Season 2 12 Character Posters

 Stranger Things Season 2 12 Character Posters

 Stranger Things Season 2 12 Character Posters

 Stranger Things Season 2 12 Character Posters

در این ۱۲ پوستر، شخصیت‌هایی چون ایلون، رئیس پلیس هاپر، ویل بایرز، مایک ویلر، داستین هندرسون، استیو هارینگتون، اسکات سینکلر، ننسی ویلر، جاناتان بایرز و جویس بایرز (از شخصیت‌های اصلی فصل اول که در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهند گشت) به‌همراه مکس و بیلی که از شخصیت‌های جدید این سریال و خواهر و برادر هستند، دیده می‌شوند. در فصل دوم سریال Stranger Things قرار است شاهد یک هیولای جدید به‌جای دموگورگان باشیم. هرچند طبق گفته سازندگان این سریال، قرار است هیولاهای بیشتری از دنیای وارونه را در فصل دوم این سریال مشاهده کنیم.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است.

تیرماه امسال، نت‌فلیکس با انتشار یک پوستر و یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things را رسما تایید و اعلام کرد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد. سازندگان سریال Stranger Things اخیرا تایید و اعلام کرده‌اند که این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده