نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار تریلر جدید فصل دوم سریال Stranger Things

شبکه نت فلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال مورد انتظار استرنجر تینگز (Stranger Things) منتشر کرده است.

در حاشیه پنل شبکه نت فلیکس در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، این شبکه تریلر جدید فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر کرد. در این تریلر شاهد صحنه‌های متعدد بسیاری از فصل دوم این سریال مورد انتظار هستیم و به نظر می‌رسد که چیزهای زیادی در شهر هاوکینز تغییر پیدا کرده است. در این تریلر به دنیای وارونه نیز باز می‌گردیم و در پایان بازگشت شخصیت ایلون را مشاهده می‌کنیم. برای ساخت این تریلر، از آهنگ Thriller اثر مایکل جکسون استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things یک سال پس از بازگشت ویل از دنیای وارونه جریان دارد. در حالی که به نظر می‌رسد همه چیز عادی شده است، اما تاریکی کمین کرده و تمام شهر هاوکینز را تهدید می‌کند. اتفاقات سریال در سال ۱۹۸۴ جریان دارد و شهروندان شهر هاوکینز در حال فراموش کردن دموگورگان و اسرار آزمایشگاه هاوکینز که به نظر می‌رسد رها شده است، هستند. اما ویل بایرز هیچگاه کاملا دنیای وارونه را ترک نکرده است و بازگشت او به این دنیای ترسناک را به دفعات متعدد مشاهده می‌کنیم. او در این دنیا یک موجود بسیار بزرگ و ترسناک را مشاهده می‌کند که اگر از این دنیا خارج شود هیچکس در شهر هاوکینز در امان نخواهد بود.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است.

 ماه گذشته، نت‌فلیکس با انتشار یک پوستر و یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things را رسما تایید و اعلام کرد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد. در ماه بهمن سال گذشته، در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، شبکه نت‌‌فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم این سریال در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده