نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی NBA 2K18 به علت مبادله کایری اروینگ با کاور جدید منتشر می شود

کمپانی 2K تایید کرد به واسطه مبادله کایری اروینگ، ستاره روی کاور بازی NBA 2K18، این بازی بسکتبال را با کاور جدید عرضه خواهد کرد.

روز گذشته، دو تیم NBA کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس از یک مبادله بلاک باستر پرده برداشته و اعلام کردند کایری اروینگ به تیم سلتیکس و آیزیاه توماس به کاوالیرز پیوسه است. این مبادله بازی NBA 2K18 را در شرایطی ناخوشایند قرار داد؛ چرا که تصویر اروینگ روی کاور این بازی بسکتبال، همچنان لباس کاوالیرز را به تن دارد. حال، کمپانی 2K در جدیدترین اخبار بازی نسبت به این موضوع واکنش رسمی نشان داده و تایید کرده بعدا یک نسخه از بازی NBA 2K18 را با اروینگ در لباس تیم سلتیکس عرضه می‌کند. جیسون آرجنت، معاون ارشد رئیس بخش عملیاتی بسکتبال کمپانی 2K در این بیانیه گفته است:

از اینکه به عنوان بخشی از یکی از خاطره انگیزترین مبادلات تاریخ NBA با کایری، ورزشکار روی کاور 2K18 و آیزیاه، یکی از بازیکنان برتر بازی هستیم، هیجان زده هستیم. مبادله ورزشکار روی کاور یک اتفاق بی سابقه نیست، اما بدون شک زمانبندی رخ دادن این اتفاق با توجه به اینکه بازی NBA 2K18 کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود، جالب است. خبر خوش اینکه به عنوان معتبرترین و واقعی‌ترین بازی بسکتبال موجود در بازار، عادت کردیم نسبت به تغییرات لحاظ شده در NBA چابک بوده و واکنش نشان دهیم. طرفداران خوشحال می‌شوند اگر بدانند که بعدا یک نسخه از بازی NBA 2K18 با تصویر کایری با لباس بوستون سلتیکس عرضه خواهیم کرد.

اگر دقیق حساب کنیم، پیام بالا دومین واکنش 2K نسبت به این مبادله است، چرا که حساب توییتر رسمی NBA 2K روز گذشته در مورد کاور بازی NBA 2K18 پیام «اوپس» را منتشر کرد.

ممکن است تیم تبلیغاتی 2K فرصت بیشتری برای آماده‌سازی در برابر این اتفاق در اختیار داشته است، چرا که مدتی می‌شود اروینگ درخواست جدایی از تیم کاوالیرز را مطرح کرده بود.

«دمار دروزان» از تیم تورنتو رپتورز روی کاور نسخه کانادا بازی NBA 2K18 است، بنابراین مبادله اروینگ روی همه مناطق تاثیری نخواهد گذاشت. علاوه بر این امکان خرید یکی از نسخه‌های ویژه بازی هم وجود دارد که تصویر شکیل اونیل روی آن نقش بسته است.

بازی NBA 2K18 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ،پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده