نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

شایعه: لیست بازیگران نقش باربارا گوردون در فیلم Batgirl فاش شد

طبق شایعات منتشر شده، فهرستی کوتاه از بازیگران مدنظر کمپانی برادران وارنر برای نقش باربارا گوردون در فیلم Batgirl فاش شده است.

در فروردین امسال، جاس ویدون که بیشتر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون انتقام جویان (Avengers) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) شناخته شده است، کارگردانی فیلم بت‌ گرل (Batgirl) را بر عهده گرفت. علاوه بر کارگردانی، ویدون کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد و به عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. ماه گذشته، زک اسنایدر اعلام کرد به علت خودکشی دخترش در مارس امسال و مشکلات خانوادگی، از ادامه کارگردانی فیلم لیگ عدالت (Justice League) انصراف داده است. پس از آن ویدون مسئولیت تکمیل این فیلم را بر عهده گرفت.

در حال حاضر، فیلم Batgirl تاریخ اکرانی ندارد و تمرکز ویدون روی فیلمبرداری دوباره فیلم Justice League است. پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در گیشه و در نزد منتقدان، بسیاری از طرفداران در انتظار خبرهای جدیدی از پروژه فیلم Batgirl هستند. حال به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام بازیگر نقش باربارا گوردون هستند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرستی از بازیگران مدنظر این کمپانی برای این نقش فاش شده است. یکی از کاربران معتبر وب‌سایت ردیت مدعی شده که به فهرستی دسترسی پیدا کرده است که در آن نام بازیگران مطرحی برای نقش بت‌گرل در فیلم مستقل آن دیده می‌شود.

او همچنین مدعی شده که ممکن است برادران وارنر در طی نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، بازیگر نقش باربارا گوردون در فیلم Batgirl را معرفی کند. در این فهرست نام ۹ بازیگر دیده می‌شود. ال فانینگ (بازیگر فیلم‌ Neon Demon و Live By Night)، اولیویا کوک (بازیگر سریال Bates Motel)، بلا تورن (بازیگر سریال Shake It Up)، کاترین لانگفورد (بازیگر سریال Thirteen Reasons Why)، مارگارت کوالی (بازیگر سریال The Leftovers)، جین لوی (بازیگر فیلم Don’t Breathe)، اما رابرتس (بازیگر سریال Scream Queens)، هالی لو ریچاردسون (بازیگر فیلم Split و Edge Of Seventeen) و نایومی اسکات (بازیگر فیلم Power Rangers)، بازیگرانی هستند که نام آن‌ها در این فهرست دیده می‌شوند.

طبق این فهرست، به نظر می‌رسد که برادران وارنر به دنبال استخدام یک بازیگر بسیار جوان است و ظاهرا سن شخصیت باربارا گوردون در فیلم Batgirl بسیار پایین خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که ال فانینگ گزینه اول این کمپانی باشد و گفته می‌شود کاترین لانگفورد دیگر گزینه محبوب تهیه کنندگان برای این نقش است. با این حال، هنوز جزئیات زیادی از این فیلم منتشر نشده است و مشخص نیست که روابط او با شخصیت بتمن و پدرش کمیسر گوردون چگونه خواهد بود. همچنین زمان اتفاقات فیلم Batgirl هنوز شفاف و روشن نیست. طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، این فیلم ظاهرا قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، اما جف جانز مدت کوتاهی بعد این شایعه را تکذیب کرد. با این حال، این فهرست نیز در حال حاضر تنها یک شایعه است و ممکن است خیلی زود تکذیب شود و در نهایت بازیگر دیگری نقش باربارا گوردون در فیلم Batgirl را بر عهده بگیرد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده