نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

کارگردان فیلم Justice League از ادامه‌ ساخت این فیلم انصراف داد

زک اسنایدر به دلیل مشکلات خانوادگی، از ادامه‌ ساخت فیلم Justice League انصراف داد؛ قرار است جاس ویدون فیلم را به اتمام برساند.

کمپانی برادران وارنر امروز این خبر مهم را در مورد فیلم Justice League (لیگ عدالت) اعلام کرد. هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) چنین گزارش داد که زک اسنایدر درگیر مشکلی خانوادگی شده است و قادر به ادامه‌ی همکاری برای اتمام فیلم نبوده و از این رو قرار است کارگردان فیلم The Avengers (انتقام‌جویان)، جاس ویدون، فیلم را به پایان برساند. این فیلم قرار بود در ماه نوامبر عرضه شود.

طبق این گزارش، دختر ۲۰ ساله‌ی زک اسنایدر، آتمن، در ماه مارس اقدام به خودکشی کرده بود. در آن زمان فیلم‌برداری فیلم Justice League دو هفته به تعویق افتاد و اسنایدر به هالیوود ریپورتر گفته بود که علاقمند است دوباره کارگردانی را بر عهده گیرد، این گونه راحت‌تر هم با تراژدی رخ داده کنار خواهم آمد، ولی اکنون دیگر وی تصمیم گرفته از ادامه‌ی ساخت فیلم انصراف دهد.

Zack-Snyder  

سخنان زک اسنایدر را با هم می‌خوانیم:

با خود فکر می‌کردم بازگشتم به پشت صحنه مرا آرام‌تر خواهد کرد. اینکه خود را غرق کار سازم و بعد از آن ببینم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. مسئولیت ساخت این فیلم بر روی شانه‌هایم بسیار سنگینی می‌کرد و مهم‌ترین دغدغه‌ی روز و شبم بود. در دو ماه گذشته بود که به عمق مشکلات درون خانواده‌ام پی بردم و تصمیم گرفتم کمی از کار فاصله گرفته و زمان بیش‌تری را در کنار خانواده‌ام و فرزندانم سپری کنم که در این زمان شدیداً به من نیاز دارند. دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اند، برای من هم همین طور بوده است.

فیلم Justice League هنوز در مرحله‌ی پس‌ از تولید (تدوین، افزودن موسیقی و جلوه‌های ویژه و مواردی از این دست) قرار دارد و علاوه بر این هنوز فیلم‌برداری چند صحنه باقی مانده است که وظیفه‌ی اتمام آن به جاس ویدون سپرده شده است. با این حال طبق اعلان قبلی، هنوز انتظار می‌رود فیلم در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ماه ۱۳۹۶) اکران شود.  

همسر زک اسنایدر، دبورا اسنایدر که تهیه‌کننده‌ی فیلم Justice League هم بود، به دلیل همین مسائل خانوادگی از ادامه‌ی کار انصراف داده است.

توبی امریک، رئیس کمپانی برادران وارنر نیز به سهم خود از این واقعه اظهار تأسف کرد:

اتفاقی که روی داد غیرقابل تصور بود، از صمیم قلب بهترین‌ها را برای این خانواده خواستاریم.

در فیلم Justice League، هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور خواهند داشت. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمنز (کمیسر گوردن) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده