// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر هنگام عرضه بازی Farming Simulator 18

کمپانی Focus Home Interactive با انتشار تریلری، بازی Farming Simulator 18 را برای 3DS، پلی‌استیشن ویتا، اندروید و آیفون منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو جاینتس سافتور (Giants Software) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) آخرین پروژه خود یعنی بازی Farming Simulator 18 را که در سبک شبیه‌‌ساز کشاوزی طراحی شده است، به طور فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار دادند. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند.

بازی Farming Simulator 18 به کاربران اجازه می‌دهد که در مناطق  جدیدی در قسمت جنوبی ایالات متحده به کشاورزی بپردازند و به یک کشاورز ماهر تبدیل شوند. کاربران در این بازی می‌توانند به پرورش محصولات زراعی همچون گندم، کانولا، چغندر‌ قند، سیب‌زمینی و آفتابگردان (که برای اولین بار شاهد این محصول در مجموعه Farming Simulator هستیم) بپردازند. همچنین قابلیت پرورش دام نیز در این بازی در دسترس کاربران قرار گرفته است؛ طوری که این‌بار شاهد دام‌های جدید یعنی خوک‌ها به همراه گاو‌ها و گوسفند‌ها هستیم. از ویژگی‌های جدیدی که در نسخه 3DS بازی Farming Simulator 18 دیده می‌شود، سیستم جنگل‌داری است.

بازیکنان پس از انجام فعالیت‌های فوق می‌توانند محصولات را در فروشگاه این بازی به فروش برسانند و با درآمد کسب‌شده، محیط کار خود را گسترش دهند. با پیش بردن بازی، کاربران می‌توانند به محتویات دیگری همچون ماشین‌‌آلات کشاورزی دست یابند. ماشین‌آلات این بازی از برند‌های معتبر صنعت کشاورزی به آن اضافه شده است که شامل چلنجر، فندت، مسی فرگوسن و والترا می‌شود که برای اولین بار، در نسخه جدید این بازی حضور پیدا کرده‌اند.

بازی Farming Simulator 18 در اسفندماه سال گذشته به همراه نسخه نینتندو سوییچ بازی Farming Simulator 17 معرفی شد. پس از آن، این بازی میزبان تصاویر جدید و تریلر‌هایی شد که گیم‌پلی‌ آن را به همراه جزئیات و ویژگی‌های کلیدی به نمایش می‌گذاشتند.

در حالی که تریلر هنگام عرضه این بازی بیشتر روی نسخه نینتندو 3DS و پلی‌استیشن ویتا تمرکز دارد، اما ناشر این بازی اعلام کرده که نسخه‌ای با محتوای اصلی این بازی برای دستگاه‌های موبایل در نظر گرفته است که هم‌اکنون در دسترس است. در این راستا کاربران می‌توانند نسخه iOS این بازی را از اپ استور برای آیفون تهیه کنند و همینطور نسخه اندروید آن را نیز از فروشگاه پلی استور خریداری و دانلود کنند.

بازی Farming Simulator 18 هم اکنون برای نینتندو 3DS، پلی‌استیشن ویتا، اندروید و آیفون در دسترس است. در ادامه، تریلر هنگام عرضه این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده