نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تاریخ انتشار بازی Farming Simulator 18 مشخص شد

استودیو جاینتس سافتور تاریخ انتشار بازی شبیه‌ساز کشاورزی Farming Simulator 18 را اعلام کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی جاینتس سافتور و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو با انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Farming Simulator 18 اعلام کردند که این اثر در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) منتشر می‌شود.

بازی شبیه‌ساز کشاورزی Farming Simulator 18 در دی ماه سال گذشته معرفی شد؛ این نسخه شامل محیط‌های کاملا جدید از مناطق جنوبی ایالات متحده می‌شود و برای اولین بار کاربران می‌توانند گل آفتاب گردان را در کنار محصولات دیگر نظیر گندم، کلزا، ذرت، چغندر قند و سیب‌زمینی پرورش دهند. علاوه بر این پرورش خوک و جنگل‌داری نیز از قابلیت‌های جدیدی است که در این نسخه به چشم می‌خورد.

بازیکنان در بازی Farming Simulator 18 می‌توانند با سرمایه‌ی حاصل از فروش کالاهای کشاورزی به ساخت و ساز و گسترش مزرعه‌ی خود اقدام کنند همچنین در این نسخه دسترسی به ۵۰ ماشین آلات کشاورزی و ۳۰ وسیله‌ی نقلیه از برندها و کمپانی‌های بزرگ در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. تریلر گیم‌پلی جدید این اثر بسیاری از ویژگی‌های جدید بازی را به تصویر می‌کشد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده و دانلود کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی شبیه‌ساز کشاورزی Farming Simulator 18 در تاریخ ۱۶ خرداد برای پلی‌استیشن ویتا و نینتندو 3DS در دسترس خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده