// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

بازی Farming Simulator 18 معرفی شد

 استودیو  Giants Software با انتشار تعدادی عکس بازی شبیه‌ساز کشاورزی Farming Simulator 18 را برای پلی‌استیشن ویتا و 3DS معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو جاینتس سافتور (Giants Software) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) با انتشار تعدادی عکس از بازی Farming Simulatior 18 را معرفی کردند و اعلام شد که این بازی در تاریخ نامشخصی از ماه مه (خرداد-تیر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Farming Simulator 18 چندی پیش در دی ماه (ژانویه) به همراه تایید بازی Farming Simulator 17 برای سوییچ، معرفی شد. نسخه جدید از مجموعه بازی‌های Farming Simulator‌ در مناطق شمالی ایالات متحده اتفاق می‌افتد و برای اولین بار کاربران می‌توانند محصول جدید یعنی گل آفتاب گردان را پرورش دهند. ضمنا اعلام شد که حیوان جدیدی یعنی خوک به این بازی نیز اضافه می‌شود.

از سوی دیگر ۵۰ نوع ماشین آلات کشاورزی جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که برای اولین بار شاهد حضور مدل‌های AGCO، Fendt، Massey، Ferguson و Valtra هستیم.

در ادامه می توانید تعدادی از عکس‌های بازی Farming Simulator 18 را مشاهده کنید، این بازی قرار است به صورت دیجیتالی و فیزیکی خرداد-تیر ماه برای کنسول‌های دستی پلی‌استیشن ویتا و نینتدو 3DS در دسترس قرار بگیرد.

Farming Simulator 18


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده