نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

مدس میکلسن از پیچیده بودن داستان بازی Death Stranding می‌گوید

مدس میکلسن اخیرا اعلام کرده که داستان بازی Death Stranding به حدی پیچیده است که وی در ابتدا آن را متوجه نشده است.

پس از انتشار دومین تریلر بازی Death Stranding بود که حضور مدس میکلسن در این بازی تایید شد. با اینکه وی آنتاگونیست بازی است، ولی خود میکلسن چندی پیش اعلام کرد که این به معنی منفی یا بد بودن شخصیت وی در بازی نیست. حال در جدیدترین اخبار بازی، میکلسن در جریان رویداد Saudi Comic Con که در شهر جده عربستان برگزار شد، توضیحات بیشتری در مورد بازی جدید هیدیو کوجیما ارائه کرده است. وی در بخشی از صحبت‌هایش از پیچیده بودن بیش از حد داستان بازی خبر داد و گفت:

یک بار کوجیما قصد داشت تا داستان بازی را برای من شرح بدهد و وی همه تلاشش را کرد تا داستان را به ساده‌ترین شکل ممکن به من منتقل کند. ولی خب داستان بازی به قدری پیچیده است که من در ابتدا به معنی واقعی کلمه گیج شده و حس کردم در بین صحبت‌های وی گم شده‌ام! ولی خب حتی با وجود این مساله هم واقعا دوست داشتم تا بدانم که داستان بازی چیست.

میکلسن همچنین در ادامه اعلام کرد زمانی که کار روی پروژه آغاز شد، وی کمی از کار کردن با تجهیزات موشن کپچر نگران بود؛ چرا که تجهیزاتی که کوجیما برای این منظور استفاده می‌کند، با تجهیزاتی که میکلسن پیش از این با آن‌ها آشنا داشت متفاوت بودند. با این حال پس از برخورد صمیمانه کوجیما این مشکل نیز رفع شده است:

وی طوری رفتار کرد که استرس من از بین رفت و حس کردم که در خانه خودم هستم. در نتیجه روز‌های سرگرم‌کننده و مفرحی را در زمان کار سپری کردیم.

نظر شما در مورد صحبت‌های میکلسن چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده