نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بازی جدید Halo آماده نمایش نبوده است [E3 2017]

در جریان نمایشگاه E3 2017 بانی راس اعلام کرد که با وجود اینکه بازی بعدی هیلو (Halo) در دست ساخت است، اما هنوز آماده نمایش نیست.

در جریان نمایشگاه E3 2017، شب گذشته کنفرانس خبری مایکروسافت برگزار شد و در آن شاهد نمایش بازی‌های متعددی بودیم؛ اما بدون شک بازی Halo غایب بزرگ کنفرانس دیشب بود. با وجود آنکه مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که نسخه جدید بازی Halo نمایشی در نمایشگاه E3 امسال ندارد، اما برخی منتظر بودند که مایکروسافت با رونمایی از نسخه جدید مجموعه اصلی بازی‌های Halo طرفداران را شگفت‌زده کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، مدیر اجرایی استودیو 343 اینداستریز دلیل حضور نداشتن بازی جدید Halo در نمایشگاه E3 2017 را توضیح داده‌ است.

بانی راس، مدیر اجرایی استودیو 343 اینداستریز، در جواب سوال یکی از طرفداران در توییتر گفت که تمرکز استودیو روی نسخه بعدی بازی Halo است و در حال حاضر مراحل ساخت بازی به خوبی در حال پیشرفت و توسعه است. اما او در ادامه توضیح داد که مایکروسافت آماده معرفی این بازی نبوده است. با این حال، او اشاره‌ای به نام Halo 6 نکرد؛ اما به نظر می‌رسد که پروژه بزرگی که در دست ساخت است و راس به آن اشاره کرده، بازی Halo 6 باشد. همچنین در توییتی دیگر، راس تایید کرد که بازی تیراندازی اول-شخص بعدی Halo از قابلیت LAN پشتیبانی خواهد کرد.

Halo 5

سال گذشته نیز راس تایید کرده بود که تمامی بازی‌های آینده سری Halo در سبک تیراندازی از حالت Split-Screen پشتیبانی می‌ کنندبازی Halo 5: Guardians در زمان انتشار از هیچ‌گونه حالت Split-Screen (تقسیم صفحه) پشتیبانی نمی‌کرد که این موضوع باعث انتقادهای فراوانی نسبت به این استودیو شد و طرفداران خواستار بازگشت این قابلیت در نسخه بعدی بازی شدند. با این حال، E3 امسال قرار نیست بدون نسخه‌ای از مجموعه Halo سپری شود و قرار است امروز خبر جدیدی در مورد بازی Halo Wars 2 تایید و اعلام شود. راس تایید کرد که در یک رویداد Xbox E3 Daily که امروز برگزار خواهد شد، اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد.

Halo Wars 2

برایان جرارد، مدیر انجمن استودیو 343 اینداستریز، نیز در توییتر خود اشاره کرد که قرار است در برنامه امروز Xbox E3 Daily اطلاعات و خبرهای جدیدی از بازی Halo Wars 2 اعلام و منتشر شود. در توییتی دیگر، جرارد بار دیگر اعلام کرد که بازی Halo 6 در نمایشگاه گیمزکام امسال نیز حضور نخواهد داشت. پیش از این، بانی راس این خبر را اعلام کرده بود. علاوه بر این، فرانک او کانر، کارگردان سری بازی‌های هیلو، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که بخش عمده‌ای از اعضای استودیو 343 اینداستریز در استودیو حضور دارند و در حال کار روی نسخه بعدی و اصلی سری بازی‌های Halo هستند. 

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت، بالاخره کنسول پروژه اسکورپیو به صورت کامل معرفی شد. نام این کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس است و در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) و با قیمت ۴۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده