// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی BUTCHER برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد

استودیو Transhuman با انتشار تریلری جدید بازی BUTCHER را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ترنس‌هیومن و کمپانی کرانچینگ کوالاز بازی شوتر دو‌بعدی BUTCHER را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4  منتشر کردند.

کاربران در بازی BUTCHER هدایت یک ربات کشنده را بر عهره می‌گیرند و وظیفه آنها نابود کردن تمامی موجودات در این بازی است. خود را به سلاح‌های مختلف از موشک‌اندازها تا شات‌گان مجهز کنید و دشمنان را نابود کنید و آنها را پشت سر بگذارید. اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد اینجا می‌توانید از ویژگی‌های کامل این بازی با خبر شوید.

در کارنامه کاری استودیو ترنس‌هیومن ساخت بازی‌هایی چون  Soldat و King Arthur’s God دیده می‌شود. حال این‌ بار سازندگان بازی BUTCHER  را در سبک دوبعدی و سرعتی طراحی کرده‌اند که کاربران می‌توانند با انجام این بازی یک اثر شوتر سرعتی را تجربه کنند. به گفته سازندگان برای توسعه این بازی از Doom الهام گرفته شده است.

بازی BUTCHER هم اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار در فروشگاه‌های پلی‌استیشن، مایکروسافت و استیم در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده