// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی BUTCHER برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شد

کمپانی Crunching Koalas با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی اکشن پلتفرمر Butcher را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ترنشومان دیزاین (Transhuman Design) و کمپانی کرانچینگ کوالاز (Crunching Koalas) اعلام کردند که بازی شوتر پلتفرمر Butcher بزودی منتشر می‌شود. این بازی سرعتی و دوبعدی قرار است به صورت دیجیتالی در تاریخ نامشخصی از بهار جاری برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

بازی Butcher سال گذشته در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر شد. این بازی توانست در استیم گیمر‌های زیادی را به سمت خود جلب کند و امتیاز «بسیار مثبت» را از آن خود کرد.

در ادامه می‌توانید چکیده گیم‌پلی و ویژگی‌های بازی Butcher را مطالعه کنید:

بازی Butcher یک اثر دو بعدی و پیکسلی است که یک گیم‌پلی سرعتی را با حال و هوای قدیمی در کنترل شما قرار می‌دهد. وظیفه شما در این بازی دشوار به عنوان یک ربات‌ برنامه ریزی شده، نابود کردن تمامی انسان‌ها است.

در این بازی سلاح‌های متنوعی نظیر شات‌گان، نارنجک انداز، اره‌ برقی و غیره تعبیه شده است. شما باید با انتخاب و استفاده کردن از آنها ماموریت‌ خود را در جنگل‌ها و مناطق دیگر انجام دهید و هر هدف متحرک را از بین ببرید. همچنین راه‌های دیگر برای نابود کردن دشمنان در بازی تعبیه شده که به کاربران اجازه می‌دهد دشمنان خود را به طور مثال در گودال‌های مواد مذاب پرتاب کنند یا اینکه آنها را در تیغ‌های اره‌های بزرگ نابود کنند.

ویژگی‌های برتر:

  • بازی سرعتی با الهام از باز‌های Doom و Quake
  • میزان شکیبایی و سرعت عکس ‌العمل خود را محک بزنید
  • سلاح‌های مختلف را با توجه به سلیقه و استایل گیم‌پلی خود انتخاب کنید، این سلاح‌ها شامل اره برقی، سلاح‌های لیزری، نارنج انداز‌های کشنده و غیره می‌شود
  • از عوامل محیطی (اره‌های بزرگ، چنگک‌ها، حیوانات درنده و گدال‌های مواد مذاب) برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کنید
  • بیش از ۲۰ مرحله مختلف در بازی تعبیه شده است
  • موسیقی هیجان انگیز در سبک راک که به شما اجازه می‌دهد دنیای تاریک این بازی را لمس کنید
  • بازی با کسی سر شوخی ندارد؛ به‌طوری که از بین رفتن در مواد مذاب، غذای ماهی های گوشتخوار شدن و له شدن در چارچوب درهای سنگین از خطراتی هستند که در بازی انتظار بازیکنان را می‌کشند

بازی Butcher پس از انتشار با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین گیمر‌ها می‌توانند نسخه Special Edition این بازی را با قیمت ۱۲.۹۹ دلار تهیه کنند و از موسیقی متن جداگانه این بازی بهره ببرند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Butcher را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده