// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

تاریخ انتشار بازی BUTCHER برای کنسول های نسل هشتم مشخص شد

کمپانی Crunching Koalas تاریخ انتشار بازی دو‌ بعدی و سرعتی BUTCHER را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ترنشومان دیزاین (Transhuman Design) و کمپانی کرانچینگ کوالاز (Crunching Koalas) تاریخ انتشار بازی شوتر دو‌ بعدی BUTCHER را برای کنسول‌های نسل هشتم مشخص کردند. بر این اساس این بازی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه (۹ و ۱۰ می) به ترتیب به صورت دیجیتالی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

بازی Butcher سال گذشته در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست در استیم امتیازات خوبی را از سوی کاربران به خود اختصاص دهد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Butcher به گوشتان می‌خورد، اینجا می‌توانید از جزئیات آن پیرامون ویژگی و گیم‌پلی با خبر شوید که خلاصه آن به این صورت است:

بازی Butcher یک اثر سخت و دشوار است که کاربران را در دنیای دو‌بعدی و پیکسلی رها می‌کند، جایی که دنیای آن آغشته به خون است و روند سرعتی را در دسترس شما قرار می‌دهد. کاربران در این بازی در جایگاه یک ربات آدم کش ایفای نقش می‌کنند و وظیفه آنها نابود کردن تمامی موجودات است. خودتان را به سلاح‌های مختلف از نارنجک انداز‌ها تا اره‌ برقی مجهز کنید و در صورت اتمام مهمات، دشمنان خود را با کمک عوامل محیطی همچون مواد مذاب و غیره، نابود کنید.

بازی BUTHCER با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران کنسولی قرار می‌گیرد. همچنین کاربران می‌توانند نسخه Special Edition این بازی را با قیمت ۱۲.۹۹ دلار تهیه کنند که شامل موسیقی متن مهیج آن نیز می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را که پیش‌تر منتشر شده، دانلود و تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده