نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

ویدیو حضور سیلوستر استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2

کمپانی مارول ویدیو صحنه‌ای که سیلوستر استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارد، منتشر کرد.

ادامه این مطلب می‌تواند بخش‌هایی از داستان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را برای شما فاش کند.

اواخر ماه اسفند سال گذشته بود که جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2)، حضور سیلوستر استالونه به همراه مایکل روزنبام را در این فیلم تایید کرد. سرانجام ماه گذشته، نقش استالونه در این فیلم فاش و مشخص شد که او ایفاگر نقش استاکر اوگرد (Stakar Ogord) که بیشتر آن را با نام استارهاوک (Starhawk) می‌شناسیم، در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بوده است. ماه گذشته، گان اعلام کرد که این فیلم دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود. در یکی از این پنج صحنه، استالونه حضور دارد و حال کمپانی مارول ویدیو حضور استالونه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را منتشر کرده است.

این ویدیو توسط برنامه صبح بخیر آمریکا منتشر شده است. استاکر سال‌ها قبل یوندو را برای انجام یک کار اشتباه تبعید کرده بود. حال پس از حدود ۲۰ سال، این دو هم دیگر را دوباره ملاقات می‌کنند. در این صحنه از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، این دو را دوباره در مکانی به نام لوتوس آهنی (Iron Lotus) که هر یک از اعضای گروه Ravager به آنجا رفته کشته شده است، ملاقات خواهند کرد. در این ویدیو یوندو سعی می‌کند که دلیل کارش را توضیح بدهد، اما استاکر او را خیانتکار خطاب می‌کند و به نظر می‌رسد در حال تهدید کردن یوندو است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

در این صحنه از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، مارتینکس تی‌ناگا در کنار استاکر نیز دیده می‌شود. او از اعضای قدیمی و اصلی گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) در دنیای کامیک بوده است. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 سرانجام روز جمعه در آمریکای شمالی به روی پرده رفت و به نظر می‌رسد که شاهد استقبال گسترده از این فیلم خواهیم بود. طبق پیش بینی‌ها، این فیلم بهترین شروع در گیشه را در بین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ خواهد داشت.

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا، کریس سالیوان در نقش تیسرفیس، سیلوستر استالونه در نقش استاکر اوگرد/استارهاوک و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده