نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلم Guardians Of The Galaxy Vol. 2 دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم است

جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 اعلام کرد که این فیلم دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود.

صحنه پس از پایان فیلم که در میان تیتراژ پایانی یا اواخر آن پخش می‌شود، به بخش جدایی ناپذیری از دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است. در این تصاویر اغلب به شخصیت و داستان‌های آینده فیلم‌های مارول استودیو اشاره می‌شود. حال جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، اعلام کرده که این فیلم دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم است. او این موضوع را با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تایید کرده است. وب‌سایت Screen Rant اخیرا اعلام کرده است که این فیلم دارای چهار صحنه از پایان فیلم خواهد بود، اما گان در جواب این وب‌سایت گفت که پنج صحنه وجود دارد که ظاهرا صحنه پنجم برای منتقدان پخش نشده است.

هنوز جزئیات زیادی از این پنج صحنه منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد در یکی از این صحنه‌ها شاهد حضور سیلوستر استالونه باشیم. گفته می‌شود او قرار است نقش استاکر اوگرد (Stakar Ogord) که بیشتر آن را با نام استارهاوک (Starhawk) می‌شناسیم، در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بازی کند. همچنین گفته می‌شود یکی از این تصاویر با فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) ارتباط خواهد داشت. جیمز گان اخیرا تایید کرده است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians Of The Galaxy 3 را بر عهده خواهد داشت. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Guardians Of The Galaxy 3 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

James Gunn in Guardians Of The Galaxy

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا، کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برنامه‌ ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده