نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

انتشار تصویر مفهومی جدید از فیلم Thor: Ragnarok

کمپانی مارول استودیو اخیرا تصویر مفهومی جدیدی از فیلم مورد انتظار Thor: Ragnarok منتشر کرده است.

فروردین امسال، کمپانی مارول سرانجام اولین تریلر فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرد؛ تریلری که توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار تریلر فیلم‌های کمپانی والت دیزنی را بشکند. چند روز پیش نیز تصاویری از محل استراحت شخصیت هالک در سیاره ساکار و تخت پادشاهی آزگارد در این فیلم منتشر شد. این فیلم پس فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه ۲) و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، سومین فیلم دنیای سینمایی مارول و مارول استودیو است که در طی سال ۲۰۱۷ قرار است اکران شود. حال اخیرا تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Concept Art

در این تصویر، شخصیت ثور دیده می‌شود که به جای چکش میولنیر، دو شمشیر در دست دارد و سایه شخصیت شرور و منفی هلا روی او افتاده و اطراف او را رعد و برق پوشش داده است. همچنین در پایین این تصویر چهار شخصیت اودین، هالک، لوکی و والکری دیده می‌شوند. ظاهر لوکی در این تصویر بسیار شرورانه به نظر می‌رسد. با این حال، نسخه رسمی این تصویر مفهومی تاکنون منتشر نشده است و به نظر می‌رسد که باید تا انتشار نسخه خانگی فیلم Thor: Ragnarok برای دیدن کیفیت بهتر این تصویر صبر کنیم. ماه گذشته، تایید شد که شخصیت کرگ (Korg) در این فیلم حضور دارد و تایکا وایتیتی موشن کپچر صحنه‌های حضور این شخصیت را انجام داده است.

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده