نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

بازگشت یکی از شخصیت‌ های منفی سریال Luke Cage در فصل دوم تایید شد

تئو روسی اعلام کرد که شخصیت شیدز در فصل دوم سریال لوک کیج (Luke Cage) باز خواهد گشت.

اوایل ماه مهر گذشته، سریال Luke Cage از شبکه استریم نت‌ فلیکس پخش و با استقبال منتقدان و تماشاگران نیز روبرو شد. با این حال، در پایان فصل اول این سریال سرنوشت بسیاری از شخصیت‌های سریال مشخص نشد. در ماه آذر گذشته‌، مارول و نت‌فلیکس از تمدید سریال Luke Cage برای فصل دوم خبر دادند. لوک کیج پیش از بازگشت در فصل دوم این سریال، قرار است در سریال The Defenders (دیفندرز) حضور داشته باشد که این سریال در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت یکی از شخصیت‌های شرور و منفی اصلی فصل اول Luke Cage در فصل دوم آن تایید شده است.

تئو روسی، بازیگر نقش شیدز، در مصاحبه اخیر خود تایید کرده است که او در فصل دوم سریال Luke Cage به محله هارلم باز خواهد گشت و قرار است حضور پر رنگ‌تری را نسبت به فصل اول این سریال داشته باشد. انتظار می‌رود او تلاش کند تا سلاح دایموندبک را برای شکست لوک کیج بدست آورد. شیدز در فصل اول سریال Luke Cage دستیار دایموندبک بود و در پایان تصمیم گرفت که به ماریا دیلارد با بازی الفری وودارد، کمک کند تا تجارت کورنل استوکس را بدست بگیرد. روسی گفت:

من در حال حاضر در سریال‌های مارول و نت‌فلیکس حضور دارم و در فصل اول سریال Luke Cage حضور داشتم و در فصل دوم نیز باز خواهم گشت. من بسیار خوش شانس و خوش اقبال بودم که افرادی بودند که از من خواستند با آن‌ها در سریال Sons of Anarchy  و سریال Luke Cage همکاری کنم. صادقانه بگم که وضعیت بهتری از این نمی‌تواند وجود داشته باشد که در کنار و اطراف مردمی مثل خود زندگی کنید. زمانی که من در خیابان قدم میزنم و نقاشی‌های دیواری را تماشا می‌کنم، احساس می‌کنم که این آثار باور نکردنی هستند. در هر خیابان و بلوک، یک خاطره وجود دارد و خوشحالم که در کنار خانواده‌ام زندگی می‌کنم.

Luke Cage

روسی در ادامه تایید کرد که تولید و فیلمبرداری فصل دوم سریال Luke Cage بزودی آغاز خواهد شد. با توجه به صحبت‌های او، به نظر می‌رسد که فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر می‌شود. روسی در ادامه گفت:

بزودی ما کار ساخت و تولید فصل دوم سریال Luke Cage را آغاز می‌کنیم. ما بسیار هیجان زده هستیم که قرار است بزودی بازگردیم.

در فصل اول سریال Luke Cage بازیگرانی چون مایک کولتر، ماهرشالا علی، الفره وودارد، سیمون میسیک، تئو روسی و فرانک ویلی حضور داشته‌ و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده