نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

احتمال حضور سه عضو دیگر گروه X-Force در فیلم Deadpool 2

طبق شایعات منتشر شده، سه عضو دیگر گروه X-Force در فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) حضور خواهند داشت.

تولید و فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 بزودی در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ خواهد بود و تاکنون حضور رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس و برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، در این فیلم تایید شده است. کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Deadpool (ددپول) مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد فیلمی براساس مجموعه ایکس‌-‌فورس (X-Force) تولید و منتشر کند که با توجه به حضور شخصیت کیبل و دومینو در فیلم Deadpool 2، احتمال ساخت فیلم X-Force قوت گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال حضور سه شخصیت دیگر از این گروه در فیلم Deadpool 2 شنیده می‌شود.

طبق خبری که وب‌سایت ComicBook منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم در حال برنامه‌ریزی برای حضور سه شخصیت دیگر از گروه X-Force در فیلم Deadpool 2 است. گفته می‌شود این سه شخصیت قرار است در اواخر این فیلم حضور داشته باشند و این صحنه پس از پایان فیلم پخش خواهد شد. سان‌اسپات، فرال و شاتراستار، سه شخصیت گروه X-Force هستند که گفته می‌شود در این فیلم حضور خواهند داشت. طبق برنامه‌ای که این وب‌سایت منتشر کرده، قرار است این سه شخصیت در کنار ددپول، کیبل و دومینیو در صحنه پس از تیتراژ پایانی فیلم Deadpool 2 حضور داشته باشند که پیش درآمدی برای فیلم X-Force خواهد بود. با این حال، هنوز سه بازیگر این سه شخصیت انتخاب و معرفی نشده است و این کمپانی در نظر دارد طی ماه‌ها آینده بازیگران این شخصیت‌ها را انتخاب و با آن‌ها قرارداد همکاری امضا کند.

X-Force

سان‌اسپات، فرال و شاتراستار عضوی تقریبا ثابت از گروه X-Force بوده‌اند و به نظر می‌رسد قرار است در فیلم مستقل این گروه ابرقهرمانی، شاهد حضور شخصیت‌های مختلف و قدیمی باشیم. تاکنون اطلاعات زیادی از فیلم X-Force منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تیم فیلم Deadpool 2 روی این فیلم نیز کار کند. پیش از این، رت ریس اعلام کرده بود که فیلم‌های ددپول ۳ (Deadpool 3) و X-Force، دو فیلم کاملا جدا خواهند بود و فیلم Deadpool 2 برای هر دو فیلم Deadpool 3 و X-Force زمینه سازی خواهد کرد. در ماه اسفند گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم Deadpool 2 را منتشر کرد

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده