نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰

ویل اسمیت احتمالا نقش جینی را در فیلم Aladdin بازی خواهد کرد

از قرار معلوم ویل اسمیت قرار است در نقش غول چراغ جادو ایفای نقش کند.

فیلم Aladdin، یکی از فیلم‌های لایو اکشن کمپانی والت دیزنی محسوب می‌شود که براساس انیمیشن‌های قدیمی این کمپانی در دست ساخت است. در مهر سال گذشته اعلام شد که گای ریچی در حال مذاکره با این کمپانی برای کارگردانی این فیلم است و او در حال حاضر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی مذاکرات خود را با ویل اسمیت برای بازی در نقش جینی (غول چراغ جادو) آغاز کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، مذاکرات با اسمیت برای این نقش در مراحل اولیه خود قرار دارد. در انیمیشن Aladdin رابین ویلیامز صداپیشگی شخصیت جینی را بر عهده داشت.

will smith

این برای اولین بار نیست که شایعه حضور اسمیت در یکی از فیلم‌های لایو اکشن والت دیزنی شنیده می‌شود. در ماه دی سال گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه او در حال مذاکره با این کمپانی برای حضور و بازی در فیلم دامبو (Dumbo) است، اما به نظر می‌رسد این گفتگوها در نهایت به بن بست خورده و اسمیت از حضور در این فیلم انصراف داده است. ریچی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون شرلوک هلمز (Sherlock Holmes)، شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows)، قفل، انبار و دو بشکه باروت (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) و قاپ‌زنی (Snatch)، شناخته شده است.

فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده ریچی بوده و قرار است در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۷ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) اکران شود. جان آگوست، نویسنده فیلم‌هایی چون چارلی و کارخانه شکلات‌سازی (Charlie and the Chocolate Factory)، ماهی بزرگ (Big Fish) و شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Aladdin را بر عهده دارد. مولان (Mulan)، شیر شاه (The Lion King)، پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) و دنباله فیلم موفق کتاب جنگل (The Jungle Book)، از جمله فیلم‌های لایو اکشنی هستند که براساس انیمیشن‌های قدیمی دیزنی ساخته خواهند شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده