نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

احتمال ساخت فیلم Guardians Of The Galaxy 4 با شخصیت های متفاوت وجود دارد

جیمز گان اعلام کرد که احتمال ساخت فیلم Guardians Of The Galaxy 4 وجود دارد، اما گروه و شخصیت‌های آن کاملا تغییر خواهند کرد.

ماه گذشته، جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians Of The Galaxy (نگهبانان کهکشان)، تایید و اعلام کرد که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians Of The Galaxy 3) را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گان اعلام کرد که احتمال ساخت قسمت چهارم این مجموعه نیز وجود دارد، اما آن‌ها مجبور هستند که شخصیت‌های فیلم را تغییر بدهند و در صورت ساخت این فیلم؛ گروه و شخصیت‌های آن کاملا جدید خواهند بود. به مناسبت اکران جهانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، گان مصاحبه‌ای را با روزنامه تورنتو سان انجام داده است، او در این مصاحبه تایید کرد که روایت و داستان فعلی در قسمت سوم به پایان خواهد رسید. گان گفت:

من فکر می‌‌‌‌‌کنم سه فیلم اول یک داستان واحد و ساده برای روایت و گفتن دارند و این مشخص و روشن است. اما من فکر می‌کنم که ممکن است فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 4 نیز وجود داشته باشد. اما همان شخصیت‌ها و گروه در این فیلم حضور نخواهند داشت. در واقع داستان این شخصیت‌ها و این گروه در قسمت سوم به پایان خواهد رسید و امکان حضور آن‌ها در فیلم بعدی وجود ندارد.

Guardians of the Galaxy

اعضای فعلی نگهبانان کهکشان اولین بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شدند و تا پیش از آن شخصیت‌های متعدد و کاملا متفاوت دیگری عضو این گروه بوده‌اند. این گروه اولین بار در سال ۱۹۶۹ معرفی شد و شخصیت‌هایی چون میجر ونس آسترو، مارتینکس تی‌ناگا و کاپیتان چارلی-۲۷، عضو این گروه بوده‌اند. یوندو با بازی مایکل راکر و استارهاوک با بازی سیلوستر استالونه، دو شخصیتی هستند که در کامیک و فیلم رابطه نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و شاهد حضور این دو شخصیت در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 نیز بوده‌ایم. ماه گذشته، جیمز گان در مصاحبه دیگری اعلام کرده بود که این فیلم دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود.

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا، کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برنامه‌ ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده