// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

تمامی بسته‌ های الحاقی بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda رایگان خواهند بود

طبق اعلام رسمی استودیو بایوور، تمامی بسته‌‌های الحاقی بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda به صورت رایگان در اختیار گیمران قرار خواهد گرفت.

استودیو بایوور همچنان به ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda ادامه می‌دهد. پس از این که شاهد تصاویری از این بخش بودیم حال طبق اعلام رسمی استودیو بایوور تمامی بسته‌های الحاقی بخش چندنفره این بازی که عمدتا شامل نقشه‌های جدید هستند به صورت کاملا رایگان در دسترس گیمران قرار خواهد گرفت.

این مسئله را آرن فلین، مدیر استودیو بایوور، در صفحه توییتر خود تایید و اعلام کرد که مانند بازی Mass Effect 3 تمامی نقشه‌ها به رایگان در دسترس گیمران قرار خواهد گرفت. فلین اشاره کرده که به صورت کلی بازی پنج بسته برای بخش چند نفره دریافت خواهد کرد که شامل نقشه‌ها، شخصیت‌ها و تجهیزات جدید می‌شود که تمامی این موارد رایگان خواهند بود. البته قابل اشاره است که به مانند مس افکت ۳، آندرومدا نیز شامل لوت باکس‌هایی است که گیمران می‌توانند آن‌ها را با پیشرفتشان در سطح گیم‌پلی باز کنند یا از طریق خرج کردن پول واقعی آن‌ها را به دست بیاورند.

بایوور اوایل امسال اعلام کرد مانند برخی بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز مس افکت آندرومدا نیز سیزن پس پولی نخواهد داشت و تمامی محتواهایی که پس از انتشار بازی در دسترس قرار بگیرند رایگان خواهد بود.

مدتی پیش بایوور تایید کرد که بتا بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda لغو شده است. استودیو دلیل این موضوع را نزدیک بودن به زمان عرضه این اثر دانست با این حال فرناندو ملو در حساب رسمی توییتر خود اشاره کرد که بخش چندنفره بازی، اوایل سال ۲۰۱۷، یک آلفای محدود را برروی کنسول‌ها داشته است و به همین دلیل بازی توسط بازیکنان واقعی نیز آزمایش شده است. متاسفانه اعلام شده که ساختار بخش چندنفره بازی مس افکت آندرومدا بر اساس اتصالات بازیکنان یا به اصطلاح P2P است. به عبارتی بازیکنان برای بازی کردن می‌بایست به یکدیگر متصل شوند و خبری از سرورهای رسمی الکترونیک آرتز، ناشر این بازی، نخواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی، مشترکین EA/Origin Access می‌توانند زودتر به بازی Mass Effect: Andromeda دسترسی داشته باشند ولی این دسترسی محدودیت‌هایی خواهد داشت همچنین بایوور ضمن تایید انتشار پچ بروزرسانی روز اول برای بازی Mass Effect: Andromeda از حجم فایل این بازی نیز رونمایی کرد. پی سی گیمران نیز می‌توانند نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mass Effect: Andromeda بیاندازند. از طرفی استودیو بایوور (BioWare) اعلام کرد ناتالی دورمر (Natalie Dormer)، بازیگر سریال Game Of Thrones به تیم صداپیشگان این اثر پیوسته است. همچنین ویدیوی جدیدی با محوریت سلاح‌ها، مبارزات و مهارت‌ها منتشر شد.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ یک فروردین ۱۳۹۶ (۲۱ مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 وایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده