نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

اطلاعات جدیدی از نسخه EA/Origin Access بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

مشترکین EA/Origin Access می‌توانند زودتر به بازی Mass Effect: Andromeda دسترسی داشته باشند ولی این دسترسی محدودیت‌هایی خواهد داشت.

بازی Mass Effect: Andromeda در اولین روز فروردین ۹۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. با این حال کاربران سرویس‌های EA Access و Origin Access روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی، می‌توانند پنج روز زودتر به بازی دسترسی داشته و آن را به مدت ۱۰ ساعت تجربه کنند. با این حال این تجربه محدودیت‌هایی خواهد داشت که بایوور اخیرا در مورد آن‌ها توضیحاتی ارائه کرده است. بر این اساس کاربران می‌توانند در مدت ۱۰ ساعتی که به بازی دسترسی دارند، بدون هیچ محدودیتی بخش چندنفره بازی را تجربه کنند. ولی بخش داستانی بازی چنین شرایطی نخواهد داشت و فقط تا قسمت خاصی می‌توان آن را بازی کرد و ادامه بازی قفل خواهد بود.

این یک مساله رایج در بین بازی‌هایی است که از طریق سرویس‌های مذکور زودتر در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. برای مثال بازی Battlefield 1 نیز چنین شرایطی داشت و کاربران می‌توانستند بخش چندنفره را بدون محدودیت تجربه کنند ولی فقط به یک سری از مراحل قسمت داستانی دسترسی داشتند.

در دیگر اخبار بازی مرتبط با جدیدترین نسخه مس افکت، فرناندو ملو، تهیه‌کننده بازی، تصویری از قابلیت جدید بخش چندنفره بازی به اسم ماموریت‌ها (Missions) منتشر کرد که به نوعی بخش‌های چندنفره و تک‌نفره این بازی را به هم مرتبط خواهد کرد. ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

بازی Mass Effect Andromeda

بایوور پیش از این قصد داشت نسخه بتا بخش چندنفره این بازی را در دسترس قرار بدهد که اخیرا اعلام شد این بتا لغو شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده