نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

ناتالی دورمر، بازیگر سریال Game Of Thrones به تیم صداپیشگان بازی Mass Effect: Andromeda ملحق شد

استودیو بایوور (BioWare) امروز اعلام کرد ناتالی دورمر (Natalie Dormer)، بازیگر سریال Game Of Thrones به تیم صداپیشگان بازی Mass Effect: Andromeda پیوسته است.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم ناتالی دورمر، بازیگر نقش مارگری تایرل در سریال محبوب Game Of Thrones قرار است وظیفه صداپیشگی شخصیت Dr. Lexi T'Perro در بازی Mass Effect: Andromeda را داشته باشد. به این ترتیب، دورمر در کنار گنثین آنتونی (Gethin Anthony)، دومین بازیگری از این سریال محسوب می‌شود که به تیم صداپیشگان بازی Mass Effect: Andromeda پیوسته است. دورمر در ویدیوی که در پایین مشاهده خواهید کرد می‌گوید:

چند لحظه پیش هنگامی که صدای گنثین آنتونی در هدفون من جاری شد، یک لحظه غافلگیر شدم. شنیدن صدای رنلی براتین و مارگری تایرل [نقش دورمر و آنتونی در Game Of Thrones] در شکلی متفاوت به نوعی عجیب بود.

| |

دورمر و آنتونی تنها بازیگران فیلم و سریال نیستند که قرار است صدای آن‌ها را در آندرومدا بشنویم. کلانسی بروان (Clancy Brown) که او را با ایفای نقش در فیلم‌های The Shawshank Redemption و باب اسفنجی (SpongeBob) می‌شناسیم، صداپیشه پدر ریدرها را بر عهده دارد.

در کنار معرفی دورمر به عنوان صداپیشه یکی از شخصیت‌های Mass Effect: Andromeda، بایوور امروز یک ویدیو گیم‌پلی جدید هم منتشر کرده است که دومین قسمت از مجموعه ویدیو معرفی یکسری از المان‌های بازی محسوب می‌شود. در این قسمت به شخصی سازی شخصیت‌ها اشاره شده که شامل مهارت‌ها و چند مورد دیگر می‌شود. می‌توانید این ویدیو را هم در ادامه مشاهده کنید. 

| |

در ضمن قسمت اول این مجموعه ویدیو که به مبارزات بازی می‌پرداخت هفته گذشته منتشر شد و می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید. قسمت سوم که هفته آینده منتشر می‌شود متمرکز بر جستجو و کاوش است.

آندرومدا اولین روز سال ۱۳۹۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده