نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

تریلر جدید بازی Injustice 2 با محوریت شخصیت Bane و گوریلا گراد

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Injustice 2 پیرامون دو شخصیت بین و گوریلا گراد بوده و حضور دو شخصیت مترسک و کاپیتان کلد را در این بازی مبارزه‌ای تایید می‌کند.

امروز، استودیو ندر رلم (NetherRealm) و بخش سرگرمی کمپانی برادران وارنر (Warner Bros.) یک تریلر جدید از بازی Injustice 2 را منتشر کردند که چندین شخصیت منفی بازی را به تصویر می‌کشد.

میزبانان تریلر جدید بازی که «خوبه که بد باشیم» (It’s Good to be Bad) نام دارد، دو شخصیت بین و گوریلا گراد هستند و همچنین ملاقاتی با دو شخصیت منفی مترسک و کاپیتان کلد نیز خواهیم داشت.

کاپیتان کلد یک شرور بزرگ و رئیس گروه Rogues است؛ یک گروه تبهکاری که اتحاد محکمی با یکدیگر ندارند. این شخصیت ابتدا در سال ۱۹۵۷ وارد دنیای کامیک شد و معمولا در نقش رقیب فلش ظاهر می‌شود.

در عین حال، مترسک که او هم یک شخصیت منفی است، عموما به عنوان دشمن بتمن شناخته می‌شود. این شخصیت ابتدا در سال ۱۹۴۱ وارد کتاب‌های مصور شده و به عنوان پرفسور روان شناس شهر گاتهام به تصویر کشیده شد که از مواد شیمیایی برای ترساندن دشمنان خود استفاده می‌کرد.

در این تریلر شاهد شخصیت‌های دیگری از جمله واندر وومن، فلش، هارلی کویین، گرین لانتن و غیره هم هستیم که البته نقشی به جز کتک خوردن از چهار شخصیت محور تریلر ندارند.

در پایان می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

بازی Injustice 2 در تاریخ ۱۶ مه (سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده پیرامون این بازی مبارزه‌ای، به تازگی سیستم پرداخت درون برنامه بازی Injustice 2 رونمایی شده و همچنین شاهد معرفی نسخه موبایل Injustice 2 نیز بودیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده