نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بازی Injustice 2 برای اندروید و آیفون تأیید شد

استودیوی ندررلم نسخه موبایل بازی مورد انتظار Injustice 2 را تأیید کرد.

اد بوون، کارگردان ارشد استودیوی ندررلم، در جدیدترین اخبار بازی موبایل، از طریق حساب توییتر رسمی خود، خبر از عرضه بازی سبک مبارزه‌ای Injustice 2 برای پلتفرم موبایل داد:

بله! Injustice 2 در راه پلتفرم هوشمند موبایل است؛ برنامه‌ای جدید همراه با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، حالات و سیستم‌های مبارزه‌ای متنوع. اطلاعات بیش‌تر به‌زودی منتشر خواهند شد.

گزارشات غیر رسمی از تجارب نسخه‌های آزمایشی بازی حاکی از آن هستند که نسخه موبایل Injustice 2 با پیشرفت‌های قابل توجهی ازجمله بهبود در نحوه عملکرد کنترلرهای لمسی همراه شده است.

شماره قبلی سری نیز پیش از این با نام Injustice: Gods Among Us در قالب بازی اندروید و آیفون منتشر شده بود که به بازیکنان اجازه می‌داد تا با استفاده از کنترل لمسی در مبارزات شرکت کنند؛ سیستمی که در واقع گوشه‌ای از تجربه نسخه‌های اصلی بازی را مهیا می‌کرد.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این پست، پیش از این در زومجی از تأیید شدن سه شخصیت زن گربه‌ای، چیتا و پویزن آیوی خواندید. پیش از آن نیز در اخباری جداگانه از معرفی شخصیت‌های Swamp Thing و Black Canary برای‌تان گفته بودیم. بازی Injustice 2 در ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال آینده (۱۶ می) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود؛ این در حالی است که وجود نسخه‌ی پی‌سی آن، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فاز آزمایشی Injustice 22 اکنون در حال برگزاری است و شخصیت Black Canary به‌تازگی به آن اضافه شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده