نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

سیستم پرداخت درون برنامه بازی Injustice 2 معرفی شد

استودیو ندر رلم امروز از سیستم پرداخت درون برنامه بازی Injustice 2 رونمایی کرد و به تشریح آن پرداخت.

مانند بسیاری از بازی‌های اخیر، جدیدترین بازی مبارزه‌ ای استودیو ندر رلم (NetherRealm) یعنی بازی Injustice 2 هم یک سیستم پرداخت درون برنامه خواهد داشت. ندر رلم با انتشار پستی در انجمن بازی تایید کرد که واحد پول داخل بازی Injustice 2 با نام Source Crystals شناخته می‌شود. از این واحد پولی می‌توان برای خرید آیتم‌های تزئینی که تاثیری در گیم‌پلی بازی ندارند استفاده کرد. ندررلم در مورد پرداخت دورن برنامه بازی می‌گوید:

ما برای طرفدارانمان ارزش قائل هستیم و می‌خواهیم تکلیف یک چیز را مشخص کنیم: شما نمی‌توانید در Injustice 2 پول بدهید و برنده شوید. Source Crystals فقط برای خرید آیتم‌های تزئینی، پوشش‌های ویژه و تغییر شیدر لباس مبارزان شما استفاده می‌شود و هیچ‌گونه مزیتی در گیم‌پلی ندارد.

علاوه بر موارد بالا، بازی Injustice 2 به سیستم Transform Gear مجهز است که از Source Crystals استفاده می‌کند. ندر رلم در مورد این سیستم توضیح می‌دهد:

Transform Gear به شما اجازه می‌دهد که ظاهر بخشی از پوشش خود را در پوشش دیگری اعمال کنید. برای مثال، اگر بخشی از پوشش شما با تجهیزاتتان هماهنگی کاملی دارد اما از ظاهر جالبی برخوردار نیست، می‌توانید ظاهر یکی از پوشش‌های محبوب خود را در این پوشش اعمال کنید. پس از استفاده از سیستم Transform Gear، شما پوششی با وضعیت دلخواه دارید که با ظاهر مدنظرتان هماهنگ است.

شیدر شخصیت‌ها برای شما امکان تغییر پوشش شخصیت‌تان را فراهم می‌کنند، در حالیکه با پوشش‌های ویژه می‌توان کارهای بیشتری انجام داد. برای مثال، می‌توانید شخصیت سوپرگرل را به پاورگرل تبدیل کنید، اما قدرت‌ها و آمار شخصیت همچنان براساس تجهیزاتی خواهد بود که در جریان بازی به دست آورده‌اید.

و اما مانند دیگر بازی‌ها، سیستم پرداخت درون برنامه Injustice 2 برای شما امکان پیشرفت سریعتر را فراهم می‌کند:

برای مثال، هنگامی که یکی از شخصیت‌ها را به سطح ۲۰ برسانید، می‌توانید از Source Crystals برای رساندن یک شخصیت دیگر به سطح ۲۰ استفاده کنید. این کار اختیاری بوده و تاثیری در گیم‌پلی یا پیشرفت در بازی ندارد.

قیمت Source Crystals بازی Injustice 2 بعدا اعلام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید پست انجمن بازی را مطالعه کنید.

در دیگر اخبار مربوط به بازی Injustice 2، شخصیت بعدی بازی هفته آینده رونمایی می‌شود. فهرست شخصیت‌های قابل بازی Injustice 2 در حال حاضر شامل تعداد بسیار فراوانی از قهرمانان و افراد شرور موجود در کامیک‌های DC می‌شود که از آن‌ها می‌توان به هارلی کویین، ددشات، واندر وومن، سوپرمن، سوپرگرل، اکوامن، آتروسیتوس، گوریلا گراد، بلو بیتل، رابین، قناری سیاه و البته بتمن اشاره کرد.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۱۶ مه (سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. به تازگی نسخه موبایل Injustice 2 نیز معرفی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده