نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تصاویر جدید فیلم Avengers: Infinity War حضور شخصیت ویژن را تایید کرد

به تازگی تصاویر جدیدی از فیلمبرداری و تولید فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) منتشر شده است که در آن شخصیت ویژن دیده می‌شود.

از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. با این حال، بخش‌هایی از فیلمبرداری این فیلم قرار است در خارج از این استودیو فیلمسازی انجام شود. به تازگی فیلمبرداری این فیلم در شهر ادینبورگ اسکاتلند آغاز شده است که تصاویر فاش شده از محل فیلمبرداری حضور شخصیت دیگری را در این فیلم تایید کرد. در این تصاویر شخصیت ویژن با بازی پل بتانی، دیده می‌شود که با ظاهر و لباس کامل در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سنگ ذهن به شخصیت ویژن زندگی داده است و بدون شک تانوس به هر طریقی می‌خواهد این سنگ را بدست بیاورد. پیش بینی می‌شود یک نبرد بین تانوس و ویژن در فیلم Avengers: Infinity War شاهد باشیم. با این حال، طبق گفته افراد نزدیک به صحنه فیلمبرداری، ویژن با یک شخصیت نامشخص درگیر می‌شود. با این حال، هویت این شخصیت تاکنون فاش نشده است. علاوه بر این، ظاهرا در این صحنه شخصیت واندا ماکسیمف / اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، نیز حضور دارد. با این وجود کیفیت تصاویر در حدی نیست که بتوان حضور او را در این صحنه از فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War تایید کرد. اولسن پیش از این تایید کرده بود که فیلمبرداری صحنه‌های او از ماه آوریل ۲۰۱۷ (فروردین-اردیبهشت ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.

تانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد و چندی پیش مارول ویدیویی از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. همچنین طبق شایعاتی که منتشر شده، بودجه دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) حدود یک میلیارد دلار خواهد بود. اگر این خبر درست باشد، این دو فیلم تبدیل به گران قیمت‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما می‌شوند. فیلمبرداری دو قسمت آینده فیلم Avengers به صورت پشت سرهم انجام خواهد شد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده