نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

دو قسمت آینده فیلم Avengers پر هزینه‌ ترین پروژه تاریخ سینما خواهند شد

طبق شایعات منتشر شده، بودجه دو قسمت آینده فیلم انتقام جویان (Avengers) حدود یک میلیارد دلار خواهد بود.

از اوایل ماه بهمن، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شده است. تانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد و چندی پیش ویدیویی از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. در سال ۲۰۱۵ شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه بودجه ساخت دو قسمت آینده مجموعه Avengers حدود یک میلیارد دلار خواهد بود. در آن زمان این شایعه چندان جدی گرفته نشد، اما اکنون با توجه به صحبت یکی از مالکان استودیو پاین وود، احتمال درست بودن این شایعه افزایش پیدا کرده است. اگر این خبر درست باشد، این دو فیلم تبدیل به گران قیمت‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما می‌شوند که دیزنی انتظار استقبال گسترده تماشاگران از آن را نیز خواهد داشت. دن کتی، یکی از مالکان استودیو پاین وود آتلانتا، در همایش مالکان مکان‌های تجاری و اقتصادی شهر آتلانتا گفت:

در حال حاضر فیلمی که نمی‌توانم نام آن را بگویم، با بودجه‌ای معادل یک میلیارد دلار در استودیو ما در دست ساخت است که به پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل خواهد شد.

کتی به وضوح به فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) و دنباله آن اشاره کرده است که فیلمبرداری و تولید آن در این استودیو در حال انجام است. این دو فیلم قرار است در طی سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ منتشر شوند. هرچند با توجه به حضور بازیگران متعددی که شامل اعضای اصلی انتقام جویان، اعضای نگهبانان کهکشان و مرد عنکبوتی می‌شود، بودجه بالای این دو فیلم قابل پیش بینی بود، اما به نظر می‌رسد دیزنی از فروش و سودآوری این دو فیلم کاملا مطمئن است و حدود یک میلیارد دلار بودجه به ساخت این دو فیلم اختصاص داده است.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

علاوه بر حضور بازیگران متعدد، برای ساخت دو قسمت آینده فیلم Avengers از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و دوربین‌ها استفاده خواهد شد که در این موضوع بی‌تاثیر نخواهد بود. پیش از این، فیلم دزدان دریایی کارائیب:سوار بر امواج ناشناخته (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) با هزینه‌ای معادل ۳۷۸ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و به پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد. حال دو قسمت آینده Avengers با هزینه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون دلار برای هر قسمت، قرار است تولید و به پر هزینه‌ترین پروژه تاریخ سینما تبدیل شوند. با این حال، تاکنون مارول و دیزنی واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده