// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر معرفی قابلیت‌های Lex در بازی Paladins منتشر شد

استودیو Hi-Rez با انتشار تریلری از بازی Paladins: Champions of Realm قابلیت‌های شخصیت جدید این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو های‌رِز (Hi-Rez) تریلر جدیدی از بازی Paladins: Champions of Realm منتشر کرد که توانایی‌های قهرمان جدید این بازی یعنی لِکس (Lex) را به تصویر می‌کشد.

لکس که به «دست عدالت» معروف است، به واسطه‌ی جفت-کلت‌های خود حملات اصلی‌اش را اجرا می‌کند. یکی از حملات اصلی لکس «تعقیب کردن» (In Pursuit) نام دارد که زاویه دید را به حالت سوم شخص تبدیل می کند و با اجرا کردن آن به نزدیکترین دشمنی که در پیرامون خود باشد حمله می‌کند.

اولین قابلیت این قهرمان «مجازات» (Retribution) نام دارد. این قابیلت به کاربران اجازه می‌دهد که دشمن خود را به عنوان هدف مجازات مشخص کنند و از پشت موانع و دیوار‌ها آن را مشاهده کنند و از مکان او با خبر شوند. همچنین با کشتن هدف مشخص شده می‌توانید از امتیاز بیشتری بهره ببرید. همینطور می‌توانید به واسطه‌ی این قابلیت هدف خود را تغییر دهید. قابلیت بعدی این قهرمان «اسلاید تهاجمی» (Combat Slide) نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد که در جهت روبرو خود لیز بخورند و در حین انجام این قابلیت با سلاح‌های خود نیز شلیک کنند.

قابلیت نهایی و قدرتمند لکس «قانون» (The Law) نام دارد. با اجرا این ویژگی لکس با شلیک یک گلوله آتشی مخروط مانند در مقابل خود، سرعت حرکت دشمنان را کاهش می‌دهد. این قابلیت می‌تواند آسیبی به مقدار ۶۰۰ واحد را به دشمنان وارد کند و دشمنانی که در انفجار این گلوله به دام بیفتند، سرعت آنها به مدت یک ثانیه کاهش می‌یابد.

قهرمان جدید بازی Paladin از طریق بروزرسانی‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه بتای عمومی بازی Paladins: Champions of Realm هم اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است و نسخه بتای محدود آن نیز برای ایکس‌باکس وان و  پلی‌استیشن 4 در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی قابلیت‌های شخصیت لکس را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده