// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بتای محدود Paladins آغاز شد

بر‌طبق اعلام های‌-‌رز استودیوز (Hi-Rez Studios) از امروز بتای محدود بازی Paladins آغاز شده است.

در میانه مرداد ماه سال ۱۳۹۴ کمپانی های رز استودیوز، سازنده بازی Smite، از محصول جدیدی در سبک تیر‌اندازی اول‌شخص به نام بازی Paladins رو‌نمایی کرد. حال با استناد به جدید‌ترین اخباری بازی، این بازی با فاصله ۱۴ ماهه نسبت به نسخه رایانه‌های شخصی، بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان وارد مرحله بتای محدود شده است.

علاقه‌مندان به تجربه بتای محدود بازی Paladins می‌توانند به صفحه در نظر گرفته برای هر‌یک از پلتفرم‌ها در وب‌سایت رسمی این بازی (ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4) مراجعه کنند. علاوه بر این می‌توانید با پرداخت ۱۵ دلار و خریداری Founder's Pack به بتای محدود بازی مذکور دسترسی پیدا کنید. اما امکان تجربه بتای محدود بازی Paladins تنها یکی از ویژگی‌های Founder's Pack است. خریداران این بسته به تمامی شخصیت‌های فعلی و آینده، تمامی بسته‌های استاندارد صدا، تعداد ده Radiant Chest، به میزان ۷۲ هزار Essence (ارز درون بازی) و پوسته و اسب اختصاصی بتا دسترسی پیدا می‌کنند.

همچنین های‌-‌رز استودیوز در قالب پستی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده است که برای آن دسته بازیکنانی که شانس تجربه بتای محدود را بدست نیاورده یا قادر به پرداخت مبلغ تعیین شده برای Founder's Pack نیستند، قصد دارد در آینده بتای عمومی بازی Paladins را ارائه کند.

بازی Paladins که تنها به صورت چند‌نفره قابل تجربه بود، در قالب دو تیم پنج نفره و با استفاده از طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها و حالت‌های مختلف انجام می‌شود. در همان روز‌های ابتدایی ارائه این بازی، بسیاری آن را با بازی Overwatch مقایسه کردند که نهایتا واکنش تاد هریس مدیر ارشد عملیاتی های‌-‌رز استودیوز را در پی داشت. هم‌اکنون تعداد بازیکنان بازی Paladins بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی از مرز پنج میلیون نفر گذشته و این بازی توانسته است در بین ۱۰ بازی محبوب استیم قرار بگیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده