// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

بروزرسانی جدید بازی Super Mario Run شخصیت‌ های جدید و مرحله رایگانی را به آن اضافه خواهد کرد

شرکت نینتندو به تازگی از جزئیات بروزرسانی جدید بازی Super Mario Run رونمایی کرده است که شامل شخصیت‌های جدید و مرحله رایگانی می‌شود.

در حالی که بسیاری از کاربران سیستم عامل اندروید به شدت منتظر تجربه بازی Super Mario Run در تاریخ سه فروردین ۱۳۹۶ (۲۳ مارس) هستند با این حال شرکت نینتندو بروزرسانی پرمحتوایی را برای بازی خود در نظر گرفته است. این کمپانی اعلام کرده که بروزرسانی نسخه ۲.۰ شامل شخصیت‌های جدید و مرحله تازه‌ای برای اشخاصی می‌شود که بازی را خریداری نکرده‌اند و از همان نسخه رایگان این اثر استفاده می‌کنند.

تاکنون نینتندو اعلام نکرده که چه شخصیت‌هایی به بازی اضافه خواهند شد با این حال لیست فعلی کاراکترهایی که برای انجام این اثر در دسترس هستند شامل Toad ،Peach ،Luigi ،Yoshi ،Toadette و Mario می‌شود. 

نادر امرایی در نقد خود از این بازی به آن نمره بسیار خوب ۸ را داده و آورده است:

نینتندو بالاخره با عرضه سوپر ماریو ران، این شخصیت محبوب را به دنیای بازی‌های موبایل وارد کرد. بازی‌ای که تمام و کمال حس یک بازی پلتفرمر ماریو را به گیمر القا می‌کند. انیمیشن‌های زیبا، طراحی مراحل فوق‌العاده، ارزش تکرار بالای مراحل داستانی و محتوای بسیار زیاد، این بازی را به یک بازی بسیار خوب پلتفرمر تبدیل کرده است. با اینکه بازی نکات منفی‌ای مانند مراحل داستانی کم، قیمت بالا و نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد اما این نکته که Super Mario Run اولین بازی بزرگ نینتندو برروی پلتفرم موبایل است، این مورد را کمی توجیه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو به بازیکنان تعداد ۲۲۲۲ سکه رایگان برای تجربه بازی Super Mario Run می‌دهد و از سویی در آخرین آمار ارائه شده اعلام شده که بازی Super Mario Run با ۷۸ میلیون بار دانلود، توانسته است درآمدی ۳۹ میلیون دلاری را برای نینتندو به ارمغان بیاورد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده