نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۹

شخصیت بعدی بازی Injustice 2 به زودی معرفی می شود

روند رونمایی از شخصیت‌های بازی Injustice 2 همچنان ادامه دارد و پنجشنبه هم شاهد معرفی یک شخصیت تازه برای این بازی مبارزه‌ای خواهیم بود.

اوایل این هفته، استودیو ندر رلم (NetherRealm)، شخصیت فایر استورم را به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های بازی Injustice 2 معرفی کرد. حال، این استودیو تایید کرد که به زودی شخصیت قابل بازی بعدی این بازی فایتینگ را معرفی خواهد کرد. پست جدید منتشر شده در وبسایت رسمی بازی تایید کرد که این رونمایی پنجشنبه ۲۳ مارس (۳ فروردین) صورت خواهد گرفت.

 تصویر منتشر شده به همراه این خبر هم مانند دیگر تصاویری است که ندر رلم برای اطلاعیه‌های مشابه استفاده کرده است و هیچگونه سرنخی در مورد شخصیت جدید بازی به اشتراک نمی‌گذارد.

بازی Injustice 2

فهرست شخصیت‌های قابل بازی Injustice 2 در حال حاضر شامل تعداد بسیار فراوانی از قهرمانان و افراد شرور موجود در کامیک‌های DC می‌شود که از آن‌ها می‌توان به هارلی کویین، ددشات، واندر وومن، سوپرمن، سوپرگرل، اکوامن، آتروسیتوس، گوریلا گراد، بلو بیتل، رابین، قناری سیاه و البته بتمن اشاره کرد.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۱۶ مه (سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار منتشر شده پیرامون بازی، به تازگی نسخه موبایل Injustice 2 نیز معرفی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده