نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

احتمال عرضه بازی های Batman و Guardians Of The Galaxy تل‌ تیل برای نینتدو سوییچ

احتمال عرضه بازی‌های Batman و Guardians Of The Galaxy استودیو تل‌تیل برای کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد.

به تازگی نسخه نینتندو سوییچ دو بازی Batman و Guardians Of The Galaxy استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) توسط بسیاری از فروشندگان فهرست شده است. این در حالی است که هیچگونه اطلاعیه رسمی از سوی استودیو تل‌تیل در مورد این بازی‌های سریالی منتشر نشده است.

فروشگاه انگلیسی 365games و فروشگاه روسی GameBuy نسخه فیزیکی هر دو بازی Batman و Guardians Of The Galaxy را برای نینتندو سوییچ فهرست کرده‌اند. علاوه بر این فروشگاه‌ها، فروشگاه آمریکایی Newegg هم صفحه مخصوصی برای فروش بازی Guardians of the Galaxy برای سوییچ در نظر گرفته است. اقتباس تل‌تیل از کامیک بوک معروف مارول سال گذشته برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل معرفی شد، با این حال نام کنسول‌های مقصد بازی مشخص نشده است.

بازی Batman: The Telltale Series امسال به بازار عرضه شد و در حالی که قسمت اول شروع موفقی داشت، قسمت دوم، سوم، چهارم و پنجم بازی ناامیدکننده ظاهر شدند. استودیو تل‌تیل در حال حاضر روی بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series و فصل سوم The Walking Dead کار می‌کند. قسمت اول و دوم این بازی عالی از آب درآمده‌اند و قسمت سوم نیز اوایل ماه آینده منتشر می‌شود.

در پرس و جوی وبسایت GameSpot از استودیو تل‌ تیل در رابطه با احتمال انتشار بازی‌های مذکور برای سوییچ، استودیو پاسخ داده است که بازی Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۱۷ به صورت دیجیتالی برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل منتشر می‌شود و انتشار بازی را برای سوییچ تایید یا رد نکرده است. با این حال استودیو پاسخی در رابطه با احتمال عرضه بازی بتمن برای نینتندو سوییچ نداده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده