نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار تریلر بین المللی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

اخیرا کمپانی والت دیزنی تریلر جدید و بین المللی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را منتشر کرده است.

اواسط این ماه، کمپانی والت دیزنی تریلر جدیدی از فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) منتشر کرد. حال این کمپانی تریلر جدید و بین المللی فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را منتشر کرده است. این تریلر حاوی تصاویر جدید زیادی نیست و در واقع نسخه کوتاه‌تر تریلر جدید و پایانی این فیلم است که برای بازار چین تهیه و منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

دیزنی اولین تریلر Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را در ماه مهر منتشر کرد. همچنین ماه گذشته، این کمپانی تریلر Super Bowl این فیلم را منتشر کرد. علاوه بر این، در اوایل این ماه پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر شد. طبق خلاصه داستان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales که توسط دیزنی منتشر شده، به شرح زیر است:

جک اسپارو در ماجراجویی بزرگ جدیدی حضور یافته است و بار دیگر بدشانسی‌ها به سراغ او می‌آیند. کاپیتان سالازار که یک دزد دریایی مرده است، به همراه ارتش اشباح خود از مثلث شیطانی فرار کرده و قسم خورده‌ است که تمام دزدان دریایی را به قتل برساند و نابود کند. او به دنبال کاپیتان جک اسپارو است که مسئول مرگ او بوده است. حال تنها امید اسپارو برای نجات یافتن و زنده ماندن، پیدا کردن نیزه سه‌شاخ پوزئیدون است که ‌می‌تواند با استفاده از آن کنترل دریا را به دست بگیرد و علیه سالازار از آن استفاده کند.

جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو و خاویر باردم در نقش کاپیتان سالازار در فیلم Dead Men Tell No Tales به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جفری راش برای بازی در نقش هکتور باربوسا و اورلاندو بلوم برای بازی در نقش ویل ترنر، در این فیلم باز خواهند گشت. برنتون توایتز، کایا اسکودلاریو، کوین مک‌نالی، پل مک‌کارتنی، استیون گراهام، مارتین کلبا و آدام براون دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Dead Men Tell No Tales حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، ممکن است شاهد حضور کوتاه کیرا نایتلی، بازیگر نقش الیزابت سوآن، در این فیلم نیز باشیم.

مدتی پیش پل مک‌کارتنی خواننده مشهور گروه بیتلز، نیز به جمع بازیگران فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales اضافه شد و قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. این برای اولین‌بار نیست که یک ستاره موسیقی دنیای راک در فیلم دزدان دریایی کارائیب نقش‌آفرینی می‌کند و پیش از این هم کیت ریچاردز، گیتاریست معروف گروه رولینگ استونز، در نقش کاپیتان ادوارد تیاگو و پدر جک اسپارو، در دو فیلم از این مجموعه نقش آفرینی کرده بود.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود. کارگردانی این فیلم بر عهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده